Min sambo är den bästa sambon i världen!
skriver söta sms, han ringer från jobbet i bland
skriver även mycket från msn då han jobbar med datorer, och skickar hjärtan eller uppmuntrande ord,
hemma ger han massage, myssex, han kysser mig ofta, ger komplimanger. vi tar väldigt mycket i varann. kramas håller hand ute och är väldigt intima.
och till min födelsedag köpte han super dyra frisörhårsaxar som jag hade i smyg velat ha men för dyrt för mig att köpa.. och jag skulle aldrig be om en så dyr present någonsin! men han köpte det av kärlek just för att det är mitt intresse som hobby.
vi har månadsfirande varje månad, då vi äter gott,ser film och bara är nära.
han tar barnen på morgonen ger mig sovmorgon och gör frukost
under förlossningen i februari av vårt första barn var han fantastisk! han fixa med min musik jag ville ha, serva med vatten mackor, massera, nöp för att distrahera min smärta, han bokförde allt som hände. lämna mig inte själv en sekund, han krama, höll hand, han berätta hur jag skulle andas fick mig att foka, han stötta när det var jobbigt. han hängde över mig under krystvärkar (och titta inte en enda gång ner) och fick mig att kämpa, han viska uppmuntrande ord och förståelse. efter förlossningen tog han hand om allt
inkl mitt tidigare barn samt vår lilla egna.
han tar ut semester på loven, han tar nätter när nån av barnen är sjuka. han städar,diskar,tvättar och jobbar heltid.
och ja jag uppskattar honom, jag säger VARJE dag hur glad jag är att jag tillslut träffa rätt karl och jag uppskattar honom o älskar han så fruktansvärt mycket.
vi är inne på 3 året tillsammans och med denna början av våran relation och att vi aldrig ens bråkat en enda gång så är jag helt övertygad vi håller ihop tills vi dör. jag gör allt för att ha honom kvar