• MariaElionora

Vilken är Sveriges värsta stad?

Inspirerad av tråden om bästa staden så undrar jag vilken stad i Sverige ni tycker absolut sämst om?

Ni får vara hur subjektiva ni vill

• Svar på tråden Vilken är Sveriges värsta stad?
  • MrsLondon
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-11-21 17:16:51 följande:
    Den gjorde helt klart intryck på mig! Vi åkte dit för att köpa valp och karln som tidigare varit där en gång varnade mig att det är det fulaste ställe han någonsin varit på. Blev faktiskt förvånad över hur rätt han hade det och hur förfärad jag själv blev. Fula industriområden risiga fallfärdiga hus, seriöst så trodde jag inte att det fanns sådana platser  i Sverige. Tror min spontana reaktion var. Oj det känns så Polen 1980.
    Klockrent =)   Var det en Finsk lapphund ni köpte?
  • Familjeliivsfinastenick
    MrsLondon skrev 2011-11-21 17:19:41 följande:
    Klockrent =)   Var det en Finsk lapphund ni köpte?
    Nope det var en shäfer
  • Cello69

Jag säger Lesjöfors..... Öken verkar det vara varje gång jag åker genom där på väg till Dalarna....

• Familjeliivsfinastenick
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-11-21 17:21:00 följande:
    Nope det var en shäfer
    Slog mig att det måste vara lite av Kramfors huvudnäring när jag satt på blocket och letade försäljnig av oreggade shäfrar.
  • 1978

Stockholm. Luktar och låter illa. Om man ska någonstans tar det hur lång tid som helst.

• MrsLondon
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-11-21 17:23:00 följande:
    Slog mig att det måste vara lite av Kramfors huvudnäring när jag satt på blocket och letade försäljnig av oreggade shäfrar.
    Det och pappersfabriken ;)
  • mrs Elliott

Alltså Boden blir så självklart den mest utskällda staden pga alla stackare som gjort lumpen här . Det är en ganska trivsam ,men sömnig småstad . Varken sämre eller bättre än någon annan. Omgivningarna runt Boden är helt underbara dock. Jag bor några mil utanför vid älven ..Lovely!! Hemsk stad är : Malmö,--kallt ,grått,aggressivt.otryggt ,fult Platt...Jag verkligen hatade att bo där.

• blåbär02
    MrsLondon skrev 2011-11-21 17:09:10 följande:
    Yes, det stämmer.  Är helt sjukt =)   Så kul har man i Kramfors.  Vart bor du? Jag bor i Luleå nu men är (tyvärr) född och uppvuxen i Kramfors

haha, helt otroligt :) Som Ullared liksom!! ;)

Jag bor utanför Härnösand. Har ca 4 mil till Kramfors, men har varit där kasnke 4 ggr på två år... Inte så kul. Endast för Dollarstore då eftersom H-sands Dollar är så litet.. 
Svar på tråden Vilken är Sveriges värsta stad?