• Sunningdale

    Årets Fl-fotograf 2011 - 1. Svartvit

    Oj vad många fina!

    1. Lite väl nära klippt, ser ut att det är lite för trångt på bilden. Men fint motiv som passar i svartvitt. 
    2. Otroligt vackert motiv, jag hade varit supernöjd om jag tagit den bilden, men jag tror den hade varit ännu finare i färg.
    3. Fick min röst. Inte den tekniskt bästa, men den ser ut som omslaget till någon country-platta och gammal Houston-bo som jag är blev jag rörd. Dramatiskt och spännande motiv som passar med de höga kontrasterna.
    4. Väldigt sött motiv, dock lite tråkigt att man inte ser bebisens ögon. Det vade varit pricken över i.
    5. Jättevacker, älskar den här typen av bilder. Hade fått min röst om den inte kändes lite för matt. Effekten av det disiga försvinner liksom när det inte finns någon kontrast i förgrunden heller.
    6. Väldigt fin Bild, den ser tekniskt bra ut och jag älskar hur fotografen fångat vinden i håret, men även här lite tajt klippt.
    7. Häftig Bild! Vackert motiv och bra tekniskt. Jag vet inte varför den inte tilltalar mig, kanske lite uttjatat motiv.
    8. Gullig Bild! Hade gärna sett bakgrunden lite ljusare och lite krispigare kontrast. 
    9. Fantastiskt motiv! Hade dock varit ännu bättre om katten varit mer i centrum.
    10. Väldigt fin Bild, ockdå en sån jag tänker "wow, tänk om jag tagit den!", dock tycker jag att det är en typisk bild som skulle passa så otroligt mycket bättre i färg.

    Hoppas att det här var konstruktivt nog?

    Slår mig själv lite för att jag inte kan vara med själv  


    Mamma till Aristogeiton 2004 - London 2006 - Phaedra 2008
Svar på tråden Årets Fl-fotograf 2011 - 1. Svartvit