• Tina426

Augustibebis 2012

Hej. Även jag hoppar in i denna grupp :)
    Är dock osäker på hur långt gången jag är, Men jag gissar på mellan v.5-6.
    Enligt Fl sida så är jag beräknad till 6 Augusti.

Har glömt bort hur det var, men kan man boka en tid för att få göra ett VUL , vill ju veta hur långt gången jag är.
    Eller är det bättre å bara köpa ett digitalt CB test och får veta där,istället för att betala 300 kr, och utsätta fostret för ett extra Ul.

• Tina426

Postafen är bra mot illamående, minns att jag åt det under mina andra graviditet.

Känner också smått illamående ... men är så fundersam på vilken vecka jag e i.

Å svullen om magen, går inte att dölja kvällstid, bättre på morgonen och förmiddagen!

Tog ett nytt test idag bara för att få se Plusset igen - så mysigt varje gång :)

Kram På er alla!!

• Tina426

Lilla 82 :
    Vet hur det känns :( fick en blödning nu på morgonen, samma dag som jag ska på inskrivningen hos min bm...
    Så ja det e bara å knata iväg dit å säga att det kanske inte blir ngn bebis :(
    Antar att hon bokar in mig så jag får göra ett vul idag.

Så vi får hålla tummarna och hoppas att det går bra för oss båda, så vi kan njuta av våran jul!

• Tina426

Jag har haft ett missfall i v.11 för flera årsen.
    När jag väntade min första son, så fick jag en kraftig blödning och jätte jätte ont. Kom ut en jätte tjock blodklump, man tänkte nu e det kört, men det va det inte, fick en son 7 månader senare. Blodklumpen var en bit från moderkakan som jag tappade då i v.8.

Så det kan bli hur som helst, det jobbiga e att man kan inte påverka det överhuvudtaget.

• Tina426

Ser att det e fler som mår illa om kvällarna...samma här....bläää

Jag och sambon e sugen på att åka en långtur med skotern på lördag, men vi e lite nojjiga...
    Bör vi avstå ? E i vecka 10+5 då..

Jag minns att när jag väntade mitt första barn så åkte vi en sväng i vecka 25 och det bubblade till och sparkades en hel del där inne efteråt ;)

Så vad tror ni??

• Tina426

Binnibo: Men fy va tråkigt - kan bara säga att jag vet hur det känns att trilla på målsnöret :(
    Fick missfall i v.12+3 för ngr årsedan!!

Hör av dig om du vill prata!!
    Kram!!

• Tina426

Måste fråga: Nån fler som e otroligt gasig i magen ??? Är i v.11+0 Idag och jag fiser jämt och ständigt och det e ingen lek,,fy sjutton vad jag luktar hahaha

Ngt tips mot detta mottages gärna ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012