• Tina426

Augustibebis 2012

v.12+0 idag..   :)
    En fråga ...
    Ännu en gång vaknar jag med bruna flytningar :( 4 :e gången under denna graviditet.
    Blir lika orolig varje gång, men de tar inte emot mig på gyn, för de anser att jag bör ha ont och blöda rikligt,
    om det nu skulle vara ngt allvarligt.

Nån här som kan lugna en lite.. Blir lika ledsen varje gång jag upptäcker det.
     Haft ett sent missfall 03 så jag känner mig orolig  efter det, trots 2 barn efteråt.

Ingen som varit med om samma sak??

• Tina426

Susskid: Tack för ditt svar.
    Fick en rejäl blödning med mitt första barn också ( tappade till och med en del av moderkakan)
    Vill bara att de bruna blödningarna ska upphöra så man kan njuta av att man gått i in v.13 nu..

• Tina426

Lijpn: Köpte också ett sånt angelsound... Var helt säker på att det var bebben jag hörde igår, men då när jag skulle testa idag så tänkte jag att jag skulle räkna insåg då att det var mitt egen puls då jag bara kom upp till 65 .... Hörde också bara på ena sidan (vänster)

Har också lovat mig själv att inte bli orolig, så jag kommer att vänta nu ett tag innan jag kollar nästa gång!!

Säg till när du har hittat rätt- Jag är i v.12+3

• Tina426

SNÄLLA , SNÄLLA alla ni som diskuterar abort, mord för , emot .... Gör det ngn annan stans inte i denna tråd!!

PUNKT SLUT... inge mer sånt här.

Vi har väl denna tråd för att stötta varandra i svåra stunder och GLADA stunder???

• Tina426

Hej alla gravida :)

Idag har jag en sån där riktigt dålig gravid dag.... :(
    Vill bara gråta och tycker att allt e värdelöst ...
    Suck dessa hormoner...

Är också super trött e så trött på att ha lågt blodvärde, hade det redan innan jag blev gravid och det gör ju inte saken bättre..

Nää nu har jag fått gnällt av mig lite och skulle tro att morgondagen blir bättre!!

Kram  till er alla!!

• Tina426

Grattis till alla fina RUL .. jag har mitt imorgon..så spännande .. hoppas att lillen där inne mår bra.

Hur får man familjeliv i mobilen? Hittar ingen länk.. har en htc mob..

Kram Kram

• Tina426

Skulle vilja ha länken så jag kan ha fl. på min mobil android HTC. Ngn som vet av den??

• Tina426

hej tjejer!!

Blir lite orolig när jag läser era inlägg om att det kan vara allvarligt att INTE kunna ligga på rygg -
    Jag kan inte ligga på rygg en längre stund, får ont i bröstkorgen/revbenen samt bak i skulderbladen.
    (Som man kan få i slutet av graviditeten)

Väntar mitt 3:e barn och är i v.19. Jag har ringt till min BM om detta och hon säger att det beror inte på grav. ????
    Märkligt tyckter jag, men jag litade på henne, fast jag tycker att det är mkt besvärligt. Jobbigt att sitta en längre stund också.

Hur tänker ni som??

• Tina426

Måste tillägga, att jag nyss gjort Ul, och allt såg bra ut förutom att moderkakan satt för långt ned, ska på en extra koll i v. 28 .  pga, det!

Nån skrev att bebisen kan få för lite syre om man har detta problem som jag skriver om att ligga på rygg, stämmer det och var kan man få reda på mer den infon?

Kram på er och är tacksam för lite råd och svar då man känner sig lite orolig!

• Tina426

Någon som vet om man kan lägga in bilder från mobilen på fl? Har prövat men får inte till det

• Tina426

Grattis till alla Bebisar :))

En fråga: Jag trodde att det var bra att ha sammandragningar ( har 2 barn sen tidigare) om de inte e onda.
    Jag har JÄTTE mycket sammandragningar denna gång, dock inte onda men inte så sköna heller för den delen.
    Finns det risk för att tappen blir påverkad av detta och det kan betyda tidigare förlossning?

Har många under dagen, kan ibland vakna på natten av det.

Mina andra barn är födda i v.37 och 36.  Vill ju helst att denna varelse ska stanna inne ett tag till.

• Tina426

Hej!

Måste bara få fråga om detta är förvärkar eller ngt annat:

Flera gånger om dagen så får jag så ont i vänstra ljumsken som sen strålar ut över ryggen och ner över rumpan, magen blir jätte konstig nästan som att bebisen lägger sig på tvären men det trycker på neråt... aj, aj,aj

• Tina426

För 2 veckor sedan tittade min Jolene ut i v.35+1..
    Allt har gått bra, dock 1 veckas sjukhus vistelse med sondmat!
    Väger idag 2770 en stark och pigg tjej!!

Svar på tråden Augustibebis 2012