• villnu

Augustibebis 2012

Hej tjejer!

Hoppar in här. BF 10 augusti ser det ut som.

• villnu

Men suck. Hade ju tänkt att vara lite trevligare iaf. Men råkade trycka på skicka :)

Har lite lätt mensvärkaktig känsla. Superhungrig, men inte sugen på nåt och får knappt i mig nåt när jag äter. Det enda jag är lite sugen på är sura jordgubbsgodisar. Och nachochips med chili och ostsmak.
    Är småtäppt. Känner mig åksjuk till och från och vill kräkas när jag tänker på saker som stekt falukorv *hulkar*

Har pratat med BVC idag och ska dit för ett snack nästa vecka och ett VUL 29 december.

Hmmmm... Jag är 30. Sambon 36. Plussade i onsdags och har inte riktigt fattat att det är på riktigt än.

Tror det var allt :)

• villnu

Fru Foxy: tack! Ja det är första :) Äter inte heller korv i vanliga fall heller. Blääää.

Hade tacocravings i helgen. Får nog bli det någon gång snart :)

Jo! Sen vaknar jag vid 5 på morgonen och kan inte somna om om jag inte får äta nåt. Har nu ett paket digestive fullkorn vid sängen. Orka gå upp och fixa mat då!

• villnu

FruFoxy: inte illamående så. Men har det lite kämpigt på jobbet nu. Så det har säkert med stress att göra också.

Själv ligger jag under en filt på soffan. Tänker INTE gå ut och köpa något tacoliknande. Hmmmm. Undrar vad som finns i skafferiet.

Hoppas på att få sova bra inatt. Ska på intervju för nytt jobb imorgon. Nervöst.

• villnu

Det är en helt ny tjänst på det företaget jag jobbar på idag. *hemlig sålänge*

Jag hittade skånska pepparkakor i skafferiet. Smör och ost på och julmust till.

Får man sova nu?

• villnu

Korv? *blääääää*

Enda maten jag varit sugen på är tacos. Pasta med körsbärstomater, vitlök och massa annat gott slank ner idag.

• villnu

Arba: har inte alls koll på mf och ville inte säga något om något som jag inte har koll på. Tänker på det ibland, mest när jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om, men försöker tvinga mig själv att tänka positivt. Även om det är skitsvårt just då.

• villnu

Grattis alla nya. Och håller med föregående talare: wow vad det skrivs :) härligt!

• villnu

Bläää. Mår riktigt illa nu. Först flugit i blåsigt och med mycket turbulens och sen ätit middag på det. Ligger i sängen och ojar mig för sambon :P

• villnu

Det finns någon kedja eller märke som min gravidhjärna inte kommer ihåg vad den heter. Name. Eller name it. Eller nåt. De har iaf massa söta barnkläder. Iaf, de som säljer dessa där jag bor har även riktigt fina mammakläder. Vet inte hur det är på andra ställen dock.

Svar på tråden Augustibebis 2012