• pixel3

Augustibebis 2012

Jag hoppar in i denna tråd. 21 år gammal väntar mitt första barn men har också två underbara bonus barn Benjamin 4 år och Jonathan 6 år. Jag och barnens pappa väntar också ett gemensamt barn och jag är nu i v 18. Andra UL nästa vecka då vi hoppas på att få veta vad det är för kön!!

• pixel3
    Ellenbmt skrev 2012-03-02 09:36:07 följande:
    Pixel- grattis och välkommen
    tack så mycket :)
  • pixel3
    lillakotten skrev 2012-03-03 11:37:29 följande:
    Jag är så sugen på att berätta för henne men eftersom jag mår bra och det inte synd något än så känns det bättre att vänta. Vi får se när magen börjar komma framåt maj-juni så kanske vi kan berätta. Fast helst skulle jag vilja göra det nu! :)
    Jag är gravid i v 18 och min mage syns tydligt men har valt att vänta till efter UL 2 så allt ska se bra ut. Sambon har två barn sen innan jonathan 6 och Benjamin 4 år.
  • pixel3

Idag ska jag på UL nummer 2 här i linköping. Hoppas verkligen att få se kön på det lilla knytet. Har gått sjukt fort från att jag var gravid tycker jag nu när jag tittar tillbaka men tittar man framåt till födsel så känns det som en evighet trots att man snart gått halva tiden. Har två bonus barn som vi också ska berätta för efter dagens UL. Ska filma deras reaktioner. Ska bli mysigt att få berätta för dem att de ska få bli store bröder och förhoppningsvis till vad om vi får veta. <3

• pixel3

Idag var jag på RUL och bebisen låg inte alls som de ville så de kunde inte mäta det de ville så vi ska tillbaka nästa vecka igen. Men de kunde se att vi väntar en liten Prins<3 han låg där inte och klappade händerna och sparkade <3

• pixel3
    Aprilia1977 skrev 2012-03-07 20:32:22 följande:
    Åh, vad roligt!!! Grattis till prinsen!
    Tack så jätte mycket =)
  • pixel3
    Sommaren12 skrev 2012-03-08 09:28:00 följande:
    Vaknar deppig idag. Lite panik. Rädd för att sakna friheten utan barn, rädd för att bli en dålig mamma och rädd för att jag och min man ska glida ifrån varandra. Vi älskar varandra så mycket. Usch det är ingen rolig känsla det här, vill bara vara lycklig. Det är jag med mest hela tiden men idag känner jag mig orolig för allt som kommer att förändras. :(
    När du får de tankarna försök att tänka på att ni har skapat det finaste man kan skapa tillsammans och det finns egentligen inget ni inte kan göra bara för att ni har barn. Du kommer med största säkerhet bli en kanon mamma! Men just nu har tankarna börjat och det är viktigt att du pratar om dem så att du inte bara stänger in dem. Jag hade samma tankar (trots att min man har två barn sen innan) Men jag pratade om dem och nu känner jag ingen rädsla på det viset. Klart en liten oro finns men det är normalt. Hoppas din dag blir bättre <3
Svar på tråden Augustibebis 2012