Inlägg från: ALLIEVERDO |Visa alla inlägg
  • ALLIEVERDO

Augustibebis 2012

minstörstalycka skrev 2012-03-19 06:53:09 följande:
    Jag sitter som på spikar idag!! Hela dagen skall gå tills vi får se vår skatt. Jag har sovit oroligt och alla tänk om... dök upp...  Jobbigt, men jag hoppas det är bra med den lill*. Skall bli roligt att få veta ett bf datum och dessutom roligt att se den lilla. Som vi längtat.. Jag har längtat lika mycket denna gång som då jag väntade sonen!! Nån fler som gör rul idag?=)

Jag med och samma som dig. Det går från att vara jätteglad och nyfiken till ja vd orolig något är fel:-S men igår såg vi spark på magen både jag och maken så en sak säkrare iaf. Men kan ju fortfarande vara nåt fel.
  • ALLIEVERDO

Angelica1991 skrev 2012-03-19 19:16:03 följande:
    Hej Hej idag har jag vart på ultraljud. Allting var kanon bra. Helt underbart :D vart bakflyttad 2 dagar :) och jag har i framvägg vilket jag inte märkt av fullt ut. Men nu när hon sa det så stämmer det nog för att jag inte alltid känner henne kicka speciellt hårt :D och det är en liten tjej :D så underbart . Jag har vart lycklig hela dagen. Bild kommer upp på bild tråden när jag sätter mig vid en dator senare ikväll. Nya räkningen blir att jag går in v 19 imorn :D var inte värre än 2 dagar Hehe

Jag var också på RUL idag och blev framåtflyttad 5 dagar. Så gick in i v 19 igår ist :) Då är vi väldigt nära varann :) frågade dock inte om könet, men funderar på om det kan vara en liten pojke? har en flicka innan och där reagerade jag aldrig på något på skärmen eller bild. men här tyckte jag att jag reagera på skärmen en gång och även lite på bild..vad tror ni?
    Oj nu hamnade min bild över din text..konstigt.

• ALLIEVERDO

Hej jag hoppar in här :) Var på RUL igår och blev framflyttad 5 dagar så är nu i v 19 (18+3). Skönt. Det är vårt andra barn och vår första dotter kommer fylla 2år ca 1.5vecka efter denna Bf.. (jag fyller 26 2 veckor innan bf:) Är nu beräknad 18/8. Hade inte tänkt kolla eller fråga kön, hade så fullt upp med oro i kroppen att något skulle vara fel, så det var min fokus och sist kollade vi inte. MEEEN denna gången såg det ut som jag såg nåt en snabb sväng och dessutom en bild som gör mig nyfiken om det kan vara en pojke.. osch.. är sååå nyfiken nu.. förut trodde man ju 50/50 och det va okej.. det trodde vi ju hela förra graviditeten, men nu när man såg nåt så blir det ju att man börjar tro det kan vara en pojke och det gör mig väldigt nyfiken för jag vill inte tro fel och ställa in mitt hjärta på fel. blir glad vilket som..inget av dom jag önskar mer än det andra nu faktiskt :) Men jag vill inte ställa mig in på fel och börjar nu fundera på könsultraljud bara för slippa gå tro fel..hmm.. Jag vill gärna handla och fixa lite innan bebisen föds också, eftersom jag inte går ut med en liten i butikerna i början och inte lär lämna hemma med pappsen och en 2åring dessutom hehe..skulle inte gå.. å höstens bebismöde försvinner alla mysiga glada färger och bara blir beiget och grått.. så vill handla färger innan.. hur ska jag göra tro :)
    Kan ni se något på min bild kanske?  
Svar på tråden Augustibebis 2012