• Tifan

Augustibebis 2012

Tradera måste jag rekomendera när det gäller mamma kläder där kan man verkligen hitta riktiga guldkorn =) Annars är det bara HM& Po,p som säljer mamma kläder ibutik i de mindre städerna... Men som ni säger så är nätet toppen! Jag levde i mina gravid leggings långa linnen och tunikor sist jag var gravid =)

• Tifan

Jag mår bara sämre o smäre för varje vecka som går =( Har sjukt ont i kroppen redan och det i sin tur gör att jag mår mer illa...

• Tifan

Oj, vad ni skriver! Hinner ju inte med alls ;) igår var jag hos läkaren o blev sjukskriven 50% pga tidiga foglossnings besvär. Hon gjorde även ul för att min mage är ganska stor o har växt snabbt. Blev då tillbaka flyttad en vecka. Ist för 10+2 så blev det 9+2. Var likadant med sonen att det inte stämde med SM. Men det bodde en liten filur där inne med ett tickande hjärta :)

• Tifan

Mm, den badade i mycket vatten i det var bara en där inne ;) men min son är bara 15 mån så det kan vara därför magen har blivit stor fort oxå trodde hon. Ska på inskrivning imorron! Ska bli rolige eftersom jag har samma BM som jag hade när jag väntade sonen :)

• Tifan

Här är det redan kört... Använder redan foglossningsbälte och kryckor till o från :( är sjukskriven 50% redan pga av värken o arbetet jag har... Känns galet att det redan är så jobbigt!! Är så måånga veckor kvar... :/

• Tifan

Kampis: så hoppas jag med på att jag kan få det. Förra gången slutade det med rullstol o det vill jag verkligen inte igen!

• Tifan

Jag fryser jämt! Klagar hela tiden på att det är kallt...
    Men jag vet att det vänder, sist höll jag på att dö av att jag var så varm sista delen av graviditeten o då är sonen född 15 okt ;) blir kanske inte så roligt denna gång, haha

• Tifan

Jag var o kilade på vagnar i veckan o frågade då om leveranstiden... Jag vill ha en emmaljunga o för att vara på den säkra sidan så tyckte hon i butiken att man ska tänka på att beställa vagn i maj om man ska få den färgen man vill ha.. Men tanke på att de har semesterstängt hela juli och jag ska ha i mitten på augusti :) och de nya färgerna hinner inte att komma in tills dess

• Tifan

AR: jag hade sk GBS, streptock B med sonen och gick äta antibiotika flera gånger under graviditeten pga uvi. När det var dags för förlossning så fick jag intrevenös antibiotika för att bebisen oxå skulle få i sig det. Jag mådde inte dåligt på något sätt under tiden :) hoppas att det var till någon hjälp :)

Svar på tråden Augustibebis 2012