Augustibebis 2012
Har kikat på tråden jätte länge nu så ja hoppar nog in här. V.24 nu då bf är 16 augusti å de är andra barnet :) har kikat mkt på bildtråden å de är ju så fina magar alla har så får se om man kanske lägger in en bild sen :)
Har kikat på tråden jätte länge nu så ja hoppar nog in här. V.24 nu då bf är 16 augusti å de är andra barnet :) har kikat mkt på bildtråden å de är ju så fina magar alla har så får se om man kanske lägger in en bild sen :)
Har köpt ett par stödstrumpor på Apoteket men ja glömmer ta på mig dom, måste bli bättre på de. Men ska nog beställa nå snyggare från nätet.
Ja har faktiskt inte gått upp mer än 1-2 kg å är i v.24. Men då hade ja 10 kg i övervikt när ja blev gravid, hade samma med förra barnet men hon kom då ut frisk som en nötkärna å lagomt stor :D
Mira tyckte ja passa in bra där :D
Vad smörjer ni mella gården med å vart köper man sånt :) kanske man skulle prova.
Nää å få höra "hej tjockis" är inte OK!! Fick höra de från min vän i helgen, eller hon sa till sin son att ropa så, å de var inge vidare kul. Nog för att ja inte har gått upp så mkt men man känner sig ändå som barbapappa. Kan inte påstå att vännen min är speciellt normalviktigt men det skulle aldrig falla mig in att säga nånting som "hej tjockis" till henne när ja vet att hon tycker inte om övervikten hon har.
Nå 100 dagar till så är lill fisen ute (förhoppningsvis) efter det kan man börja tänka på att bli en MILF ;p
Ja tog gravidförsäkring hos folksam, vi har alla våra försäkringar där så tänkte att det blir lättast sen när vi byter till barnförsäkring :D
V27 nu å ja tycker de är ganska lugnt i magen jämfört med tidigare. Nån annan som har haft så ? Vet att de var en diskussion om de tidigare oxå men kommer inte ihåg hur långt bak.