-
Okej. Tack. :)Naimis skrev 2012-07-24 09:08:06 följande:Sommaren- Kanske en hundring i månaden, lite beroende på om sonen är på dagis eller hemma på heltid som nu. -
Issan: jag har badat i havet idag i pappas sommarstuga. Låg nog i tio min. Jätteskönt å få va viktlös en stund. Tycker det lindrar den svullna kroppen lite grann också. :)
-
Heja alla som är på gång!!! :)
Somnade direkt igår och har bara varit på toa två gånger. En dag på havet gjorde nog sitt! :) -
Roos och blomsterfröna: jag dör också lite grann i den här olidliga värmen. Lägenheten är som ett växthus, svetten bara rinner och ute är det vindstilla. Väntar på bm nu sen flyt vi till stranden. BADA!!!
Jag rekommenderar förresten verkligen att bada nu. Man känner sig lätt i vattnet, det svalkar ett tag efteråt och svullnaden går ner lite. -
Blomsterfröna: tror livmodern tränar. Jag har haft ett par dagar med extremt mycket sd. Magen är oftare spänd än avslappnad, väldigt uttröttande.
Grattis Naimis och Tina! Här har det blivit en bebisexplosion!! :) -
Grattis Albasmamma!!! =) och lycka till tjockisbullen! =)
Själv har jag klarat bedriften att se the dark knight rises utan att behöva gå å kissa. Bebban gjorde dock ALLT för att jag skulle bli tvungen. Simmade runt, bankade och sparkade överallt hela filmen. :P Mamma - dotter 1-0!
Filmer var fö sjukt bra om man sett de andra två! :)
-
Såg den med igår. Tyckte den var kanonbra! Kissade tre gånger halvtimmen innan vi gick in i salongen för att undvika toaspring haha! Var en ny salong med sjukt sköna fåtöljer som var rätt så tillbakalutade och massa benutrymme så satt bekvämt hela filmen. Skönt! :)babyhummingbird skrev 2012-07-26 11:03:24 följande:Biopremiären (Batman) jag sett så mycket fram emot avklarades igår utan allt för mycket sammandragningar.. Skönt! Dock så började det så fort vi kom hem.. men la av efter en timme. Nu så får bebis faktiskt stanna tills på söndag i alla fall.. för på lördag ska vi på bröllop på några av våra bästa vänner och sambon är bestman. BF den 2/8 men hoppas på att barnmorskan kan görs en hinnsvepning den 31/1... *Håller tummarna!* -
Haha samma här! Satt och suktade efter mannens cola zero när det började bli torrt i munnen... :Pbabyhummingbird skrev 2012-07-26 11:32:09 följande:Sommaren: Tyckte också den var jättebra! Kissade också flertalet gånger innan vi gick in och drack minimalt med vätska.. Så det fick bli två ordentliga glas med cola light efter bion! :D -
Grattis igen albasmamma till din fine son. Tycker om att läsa allas berättelser.
-
Grattis till körkortet Sally! :)