Vet ni vad min nya favorithobby är?! Att kolla på höstmodet på nätet! Även om jag antagligen kommer bli besviken över att inte kunna ha samma lilla storlek som förut så ska det bli SÅ kul med lite nya kläder! Mannen min har lovat att ge mig ett litet shoppingbidrag. :)
Å så har jag en fråga som redan ställts och som jag trodde jag hade koll på, men nä... Hur klockar man värkar?! Trodde det var från början på en värk till början på nästa värk, men ni pratar ju om hur lång tid det är MELLAN värkarna också och nu inser jag att det blir ju aldrig nåt "mellan" ifall man räknar så som jag gör. Ska man klocka från början på en värk till slutet och sedan klocka mellantiden tills nästa värk börjar? Eller?!
7eHimlen skrev 2012-08-04 11:45:14 följande:
Här sväller fötterna (och änderna oxå) mer o mer för varje dag känns det som. Har fläkten på för jämnan och håller ändå på att dö av värmeslag. Igår blev min fru lite nojjig och tyckte vi skulle börja med skydd i sängen eftersom hon är rädd att slemproppen/vattnet ska gå o förstöra madrassen. Det funkade i en timme, sen var jag helt BLÖT överallt! ISCH!!! Nu la vi skyddet under bäddmadrassen istället så vi iaf skyddar resten av sängen :P
Här har vi en till vars sambo börjar nojja... Slutade med att vi körde till IKEA igår och köpte två plastade frottélakan som nu är inbäddat i sängen och ligger i soffan. Nu ville han att jag skulle ta med mig det ut i bilen också (har ny bil) men DÄR går fanimej gränsen! Går det i bilen så gör det, pallar inte ha lakan överallt!
Jag är för övrigt också supersvullen. Har bara ett par skor jag kan använda, ett par supergamla slitna jesussandaler (sulan sitter inte ens fast ordentligt :D) och här om dagen fick jag inte på dom heller.
En del säger ju att man inte får tillbaka sin vanliga skostorlek alltid. Det är jag skitskraj för för jag har redan stl 41 och 42 finns ju liksom inte i många damskor... :/