• FruKå

Augustibebis 2012

Grattis bellatrix!!

Här ligger man med förvärkar än. Fick psykbryt o bad mannen ringa till förlossn. för jag grät av smärta. Har inte sovit en blund. Förvärkarna har ändrat karaktär till mordvärkar. 5 min emellan nu så hoppas glappet blir 2-3 min under dagen så man kan åka in...

• FruKå

Tack alla för pepp och svar. Det var det jag oxå tänkte att alla kan väl inte ha 2-3 mellan värkarna. Har vridit och vänt mig svettig i sängen och somnade för ett par timmar sen av ren utmattning. Det var sån kraft Och tryck i värkarna och nu kommer de sakta tillbaka igen.. Är väl onödigt känslig kanske. Jag hoppas man öppnat sig liite! Åker in direkt om det blir som i natt och imorse. Känner mig tjatig här, haha.

• FruKå

Men oj, min bm har heller inte sagt något om hinnsvepning, min syrra med 4 barn visste inte ens va det var. Hoppas det hjälper er som fått!
    Vid lunch idag vart jag trött på att ligga o kvida o ha ont, fick ett ryck och städade nästan hela huset. Citronsåpa e grejer det! Nu är värkarna tillbaka med 7 min intervaller o håller i 1:40 min ca.
    Min man vill ta mig ut och äta o se batman. Blir nog inget om man ska flåsa var sjunde minut... Hur utdragen kan latensfasen vara eg? Om det nu är den? Började ju i förrgår natt isf.. O fortsatte igår på dagen fram till nu.. :-/

• FruKå

Makkinje; oj, så många dagar! O så snabb förlossning, häftigt Nä men om det blir lika här så kommer jag ju föda dagen efter beräknat, 11e alltså.. Så olika det kan vara..

• FruKå

Åh nej ninime har jag inte glömt :) Men skönt då att det verkar normalt. Har fortf. 5-6-7 min mellan värkarna. När det är som värst står jag med ett ben böjt på armstödet på soffan halvt böjd över mig själv och frustar som en besatt ko. Nååja det kommer nåt gott ur detta, som man hört, haha

• FruKå

Se där, håller tummarna värkarna fortsätter nu Ellen!

Det blir längre mellan mina nu, sjukt irriterande för de har ökat i styrka..trodde aldrig det skulle kännas såhär :) och trycket i baken är inte nådig..
    Hur fan står man ut?!!? Sorry för mitt tjat här hela tiden.., :€

• FruKå

Hmm nä sant! Men jag har pratat med förlossn o de säger samma sak,.. Vänta till de blir tätare.. Men kunde jag inte sova inatt heller så skulle jag få åka in, då blir det isf tidigt imorrn bitti o va ska de göra.. Ge mig sömndos kanske.. Åh vill inte vara besvärlig heller.. :-/

• FruKå

Emelieofgbg; de har kommit av sig själv, i förrgår natt!

• FruKå

Har bf den 10e!
    Nyss gick slemmis o nu är på väg till falu bb!

• FruKå

Angelica, är inte bra på att uttrycka mig i text men jag håller med de andra och hoppas innerligt det snart vänder.

Jahop jag kom nyss hem! Låg m dosor(ctg)?på magen och allt såg bra ut. Värkarna fortsatte komma men jag var bara öppen 1 cm Fick en sovdos så vi båda sov över där. Bricanylen börjar avta och värkar o sd är tillbaka. Sätter mig i solen me en kaffe nu. Tack guud för solsken

Svar på tråden Augustibebis 2012