• FruKå

Augustibebis 2012

Ellenbmt; wow öppen fem bara sådär :)
    Guud vad det skiljer sig från person till person... Jag dog medan jag var öppen två..

Men ni som fått fler nu, blir förlossningarna och värkarna "bättre" då? Mena mindre smärtsamma osv?

Jag hade ett bra samtal efter förlossningen med bm när vi gick igenom journalen, hon tyckte jag skulle gå på aurorasamtal, för att mota olle i grind, sas... Jag är livrädd att bli gravid igen och behöva föda mer.. :(

8e dagen och mitt lyckorus har blivit depp, gråt och känsla av att vara sämst.. Idag tjoff bara... Och jag gråter när jag ser mitt vackra barn sova fridfullt. Gråter när han gråter.. Va fan gör man åt det?...

• FruKå

Fru foxy; tack för svar, och jag har ej skrivit någon fl berättelse än!

VeritasIV: jag hoppas det går över fort oxå, man är ju helt knäpp! :) Ska ta upp det med bm...

Husmodern; inte erbjuden lavemang :/ Kände att jag skulle skita när jag skulle krysta så jag skrek åt min man att gå ut, så jag kunde föda.. Så han slapp va med om det, stackarn missade ju istället när han just kom ut.

• FruKå

Tack va ni är goa här, det betyder så mkt för mig att skriva av mig här, och ni svarar och kommer med tankar o tips o grejer..

Ellen, det dök upp en ellen törnberg från norge när jag sökte på fb?

• FruKå

Är inte med i augustitråden.., få se om man hittar

• FruKå

Och jag heter elina kasipovic på fb.... Adda!! Hehe

• FruKå

Ellen o ninni, lade till er, ifall ni undrar ven fan d är som frågar :)

• FruKå

Grattis lillajag!!!

Lijon; skönt du är där nu, lycka till med allt! Det konmer gå bra. Otäckt att blöda sådär utan att veta varför!

Svar på tråden Augustibebis 2012