• oxle bo

Augustibebis 2012

babyhummingbird skrev 2012-01-18 08:38:40 följande:
    12+0 idag här också! Väntar ivrigt på tiden för RUL.. Varit lite osäker på att kolla kön (då väldigt många tycker det är "fel").. Men nu har jag bestämt att göra som känns rätt för oss.. Oavsett vad andra gjort eller kommer göra. Man ska inte lyssna så mycket på andra egentligen!
  • oxle bo

jag har en UJ singel vagn o älskar den :) jag röstar på 3 hjul

kolla könet är upp till var o än, o det är ju inte säkert, har kompisar som skolla få... men så kom de en ... iställe jobbigt om man köpt allt i en färg då :)

skulle vara bra för mig o veta då jag get bort alla pojkläder(dum som jag var)

• oxle bo

inskrivning idag, allt var på topp hb 156. de andre mins jag inte.
    hade 2 huliganer med mig, så blev ingen ro ;)
    glömde helt bort o fråga om nupp el kupp el vad de hette :)
    men men..

• oxle bo
    ellllen83 skrev 2012-01-18 18:50:32 följande:
    Hej på er! Här är det någon som äntlugen vaknat till liv igen. Första dagen på 4 veckor som jag känt mig pigg! Eller pigg är kanske överdrivet..fick rinexin och tavegyl för näsan och kan numera andas :) rekommenderas om fler har täppta näsor. Nu har hemligheten börjat komma ut. Berättade igår för chefen samt en kollega, för att säkerställa vikariebehovet och eftersom jag lagt in föräldrarleighet i budgeten för året. Jaja, skitit sig har det gjort tidigare, så ska nog kunna hantera det ockå vid behov. Just nu ska jag njuta!
    alla på mitt jobb vet, en kollega kunde inte hålla tyst. så när vi prata chema med chefen så,sa en kollega
    - ja så får vi se hur det blir med din graviditet o så (brukar få foglossning)
    inte min plan o säga till henne nu, tänkte vänta till RUL
  • oxle bo

hämtade boxen på apoteket idag, nappar, sked, tuggumi, fiskolja tabletter, sött bad gris, bad oljor.mm
    toppen o GRATIS är gott   :D

• oxle bo
    Juliette skrev 2012-01-18 22:15:22 följande:
    Nyköping: enl min app i v 16. Men det verkar finnas olika sätt att räkna.
    okej trode de var efter v 12.
    är v14 13+0 o trimester 1, får se när de ändrar sig..
  • oxle bo

enligt familjeliv så är jag i trimester 1 v14 13+1 hmm.
    men någon app (kommer inte ihåg vilken) står det att i v14 så är man i 2/3 av graviditeten. måste ju vara trimester.
    men det spelar ju ingen roll, men nyfiken är man :D

svärmor ska ha stora tjejen 3år, hon har feber. så jag kan jobba, varit hemma med sonen hela veckan..

• oxle bo

när vi titta efter syskonvagn, UJ ville vi ha du så var leverans tiden 10v o ville vi ha den nya modelen så kom den efter bebisen.
    men vi beställde från utlandet någonstans, tog 1-2v o mycket billigare.. men vi köpte den efter RUL så den stog här hemma o frestades ett tag :)

• oxle bo

nu är RUL bokat första mars, kunde fåt nästan en vecka tidigare, men jag tog det på en ledig dag i stället...
    kommer säkert ångra mig när vi närmar oss ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012