• oxle bo

Augustibebis 2012

haj jag hoppa in här, vet inte när jag har bf men är i v4 enligt vul. jag +ade i måndags, tog ett test då det svidigt i mina bröst 2 veckor. o det blev ett starkt +. har blivit spontan bravid, har 2 barn sen tidigare o en änglason o dom har blivit till med hjälp av pergotim, så när jag fick 1 ett trodde jag att jag var i v 6-8 så lite besviken, varför har jag ont i tuttarna , haft sen ägglosning då..

grattis tjejer.

• oxle bo

glömde, jag gjorde ju vil, där fans det en hinnsäck motsvarande v4 men det fans även vätska ,som dom inte viste var det var.. mf på g tänker jag.. hoppas inte..ska till baka 12 dec känns som en evighet..

• oxle bo

jag bokade på en privat klinik då dom inte tog mot mig på lasarettet, jag har aldrig mens så hade ingen anning om hur längt jag hadde gått, det ,måste varit "tur" att jag upptäkte det så tidigt, hon viste inte vad vätskan var, men jag har googlat så klart. kunde varit en mens som runnit uppåt eller en till graviditet som dött.. fins säkert fler orsaker,, läste även att många har haft vätska som har försvunnit till nästa VUL

min första graviditet vart tvillingar fick ett MF i v7-8 o sen blödde jag floder dagligen tills jag fick värkar så kom simon i v20, får lite såna vibbar från då. känner att det orkar jag inte med..

• oxle bo

oj här är det fart :) vad kul.
    vad jobbar ni med, jag jobbar på ett demensboende,natt och är nu ledig 3 nätter inte helt fel.
    i morgon ska jag baka lussekatter med min dotter, vill bara att det ska bli den 12 dec så jag får göra vul igen..
    försöker tänka att jag inte är gravid, tills dess. har berättat för min närmsta kompis bara..

• oxle bo
    AnnaSv skrev 2011-11-25 14:30:00 följande:
    Sommar83 under min förra graviditet visste jag inte hur långt gången jag var, kunde skilja ett par veckor och jag fick göra vul utan att be om det så det kan absolut vara skäl nog!!
    jag fick inte göra vul på lasarettet, jag har pco o hade mens i augusti senast, så hade ingen aning om vilken vecka jag var i, men enligt dom så skulle vi utgå från den mensen o boka rutin ul från den,, sjukt!!!
     bokade privat o var bara i v4, är ett under att jag upptäkte det så tidigt..
  • oxle bo

den här gången, dom tidigare graviditererna har det räckt att jag sakt att jag var orolig så fick jag komma, gjorde massor.  efter som jag mist min son, men inte nu. tur att det finns en privat klinik här dom är under bara där, funderar på o gå på mödrarvård där om allt går vägen

• oxle bo

jag är en tänkare, ska inte tänka så mycket än , men kan inte låta bli. min son kommer vara 2 år o två månader när lillen kommer, så hat jag en tös på precis fylda 3 nu så närmar sig 4 då. men vagn?? ska kam ha syskon vagn?? jag har lixom sålt min nydligen.. har sett en emmaljunga men en sitts man kan sätta på kanske kan fungera..

• oxle bo

god morgon, härligt med två barn som går upp med tuppen ;)
    vad kul att så många hittat hit.
    jag försöker leta gravsymptom så man känner sig lite säkrare, det som fick mig o testa var ju tuttarna, svider i dom ibland, inte hela tiden, så när jag inte känner något så får jag för mig att jag innbillar mig att jag är gravid.
    men blev ju två super starka streck, det ska det ju inte kunna bli om man inte är gravid??

• oxle bo
    sommar83 skrev 2011-11-26 10:24:57 följande:
    två superstarka streck ska det inte kunna bli om du är gravid. Du har ju dessutom gjort VUL, eller hur?
    Du är gravid tjejen! :)
    ja, gjort ett VUL såg en hinnsäck  motsvarende v4 men inget i. men det är för tidigt, det som oroar mig är att det fans vätska i på andra sidan som hon inte viste var det var, det var större än säcken men inte så mycket ändå..
    AnnaSv skrev 2011-11-26 10:15:33 följande:
    Här planeras det förfullt!!
    Har nu bestämt hur jag ska berätta för min släkt iaf.. Sambon sover just nu så vi får se om han vill använda min ide till sin släkt också :-P
    Något i stil med detta ska vara inslaget till mor min på julafton. Men det är bara dom närmsta i familjen som kommer få veta då.. Övriga får vänta några veckor till.
    Hoppas bara lilla Myran vill stanna nu!!

jätte smart, undrar om man ska sno iden,, men är bara i v 8-9 typ då, känns lite tidigt..

avis på er med illamående, kan ni inte posta lite ;)
  • oxle bo
    AnnaSv skrev 2011-11-26 11:56:53 följande:
    Nyköpings bo: jag är också i vecka 8-9 då men vill ändå att ärmars familjen ska veta.. Oavsett hur det går..
    ja sant familjen kan få veta, får se den 12 om jag får se ett hjärta då kan man ju berätta :)
Svar på tråden Augustibebis 2012