• Jloow

Augustibebis 2012

Emelieofgbg: jag klarar inte heller järntabletter och min barnmorska är super när det kommer till detta. Hon säger att om jag faller under 90 och känner av det så får dom helt enkelt ge mig en järnspruta. Men jag försöker äta blodpudding, spenat i olika former, pumpakärnor, jordgubbar och samtidigt dricka apelsinjuice eller annan dryck rik på c-vitamin eftersom det hjälper till att fånga upp järnet..

• Jloow

Emelieofgbg: du har ju en bra anledning till att frossa i alla fall.. ;)

• Jloow

Grattis sommaren!! Jag hoppas det var med ett riktigt bra brev där dom ber om ursäkt ännu en gång..

• Jloow

Sommaren: ja det ska du absolut ha! Både kvitton och presentkort.. :)

• Jloow

Naimis: åh en sån har jag också suktat efter! Men i den här lägenheten får den inte rum och i den nya är det annat som måste prioriteras. Vi har redan en babysitter som jag kan inte riktigt skylla på det heller.. :p

• Jloow

Naimis: ja jag tänker att om det är så att vi får en sån bebis som behöver mycket vaggning så får vi lov att investera i en sån gunga för vad jag har förstått så är sweetpea:n överlägsen i popularitet..

• Jloow

Sandra och novixi: är inte kliande framförallt under fötterna ett av tecknen på havandeskapsförgiftning?? Jag vill inte skrämmas men det kan vara värt att tänka på och samma sak om man har ökat blodtryck..

• Jloow

Cupcakekiller: vad skönt att allt såg bra ut!! Hoppas att du känner att du kan känna igen rörelse mönstret nu om det ändrat så mycket karaktär efter fixeringen så du slipper oroa dig igen..

Svar på tråden Augustibebis 2012