• Naimis

Augustibebis 2012

Godisbit- Jag vet inte hur de är med duo vagnar om de finns fällbar så man kan sätta dom upp, men man kör kuddar och ett sele så dom sitter fast och de funkar perfekt.
    Åker man mkt kollektivt skulle jag välja en smidig vagn med svängbara framhjul, tyvärr kanske de inte är ultimat o skogen, men de underlättar framförallt på bussen.
    De ultimata terrängvagnarna är Urban jungle, dom funkar bra i city med dock är sitsen bara framåtvänd och dom är ganska långa.

• Naimis

Namn pratet tar vi nog efter rul när vi vet lite mer. Känns svårt just för att vi inte kan komma på bra killnamn just nu

• Naimis

Sandra- Vi ska köpa vagn, bil och nytt boende innan bebis kommer..så lite ångest börjar man ju få.
    Du vill ha typ en emmaljunga med citykorg?

• Naimis

Natlup- Olivia skulle Neo heta om han varit tjej. Vi har nog fortfarande med de på listan, men är ute efter ett kortare namn.

Tycker Pella, Lovis, Joni och liknande tjejnamn är super fina, men maken är svår övertalad.

• Naimis

Har precis tryckt i mig en burk konserverade persikor, iofs den lilla burken men lite illamående kan man nog påstå att jag ör

• Naimis

En av mina bästa vänner fick en dotter i natt 23.42, på skottdagen och allt.

• Naimis

Sandrina- Beror på hur sittdelen ser ut. Är den en sk ergonomisk kan van byta vid 4 mån annars rekomenderas de att man väntar till 6-7 mån. Finns de ingen vagn du gillar både ligg- och sittdel på?

• Naimis

Godmorgon! Rul idag, vakna kl 5 i morse och kunde inte somna om. Får försöka fokusera på alla privotabeller på jobbet så kanske tiden går fortare...eller snarare tvärtom.
    Tog mig i kragen och ställde mig på vågen.
    Är de nån mer än jag som har lite ångest över just vågen?
    Har iofs de när jag inte är gravid med, är verkligen inte bantar typen men och oftast nöjd med vikten så jag vet inte varför.

Hur som helst trodde jag de skulle stå typ +5 kg (har inte vägt mig på lääänge). +0,5 sedan plusset. Jag har iaf tagit in de 2 kg jag gick ner i början, men då är de istället ångest över att de är så lite.
    Makens kommentar var att de måste va världens minsta bebis.

Jag äter bra, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmacka. Där emellan slinker de ner en annan frukt, kaka etc.
    Aja de smäller säkert senare.

Svar på tråden Augustibebis 2012