Augustibebis 2012
Millas- Lufthjul ger lite extra fjädring och gör vagnen mer lättkörd.
Av mina två vagnar jag ägt så stämmer de iaf.
Millas- Lufthjul ger lite extra fjädring och gör vagnen mer lättkörd.
Av mina två vagnar jag ägt så stämmer de iaf.
Bebistatueringar är ju ett super ord!
Jag har ju fördelen att vara lite mörkare i hyn så mina bristningar syns inte speciellt mkt och med lite sol så försvinner dom ytterligare.
Och dom har blekts eller ändrat nyans, i början var dom lite rödare än dom är nu.
Fick inte extremt mkt, 3-4 som är lite bredare men dom når knappt över byxlinningen, och några mindre på höfterna, några på brösten men dom syns inte alls längre.
Bristningarna kan jag faktiskt leva med, skulle va värre om jag fick en hudpåse kvar på magen som man inte kan träna bort.
På fredag har vi rul. Kan knappt fatta att det är så snart.
Längtar så efter att få se bebisen igen.
Ska bli spännande och se om den är lik sin storebror från hans rul bilder
Sommaren12- Min man har samma humor, enda förslaget på killnamn han kom med var Sten-Gunnar när vi väntade sonen.
De vi har på listan än är Leia och Maya.
Killnamn har vi inga, jäkla krångligt de blev när vi tog Neo nu måste vi ju hitta ett som passar.
LiJon- Har aldrig bytt nån annanstans än på skötbordet här hemma. Känns som de skonar ryggen och till en början så kissas de och bajsas rätt hejvilt, gärna när man byter
Godmorgon ladies!
Solen skiner och de gör de ju lite lättare att kliva ur sängen på morgonen.
Igår införskaffade jag mig mitt andra par mammabyxor på HM, deras mamma denim leggings satt ju skit bra. Hatar bär byxor blir för vida i benen, de ja köpte förra veckan var slim leg modell men kommer ändå behöva sys in. Däremot tråkigt att alla de jeans med snygg tvättning är utsvängda eller raka, hoppas de kommer in nåt nytt senare.
Nu blev de svarta ett par vanliga och ett par vaxade.
Köpte även en prickig knytblus och en super fin tröja i hallonrött, svårt att förklara hur den ser ut men finstickad, figursydd och lite veckad under brösten för att en stor mage ska få plats.
Fanns även i blå/vit randig och hallon/natur randig.
Den hallonröda har jag idag och känner mig faktiskt riktigt fin.
Annars var jag lite besviken på utbudet, men de kanske finns mer om man går på ett större ställe.
Ha en fin dag tjejer!
Hejhå- Tiden går snabbt ska du se. Vi ska på RUL på fredag, kändes som en evighet när jag fick tiden.
Haha man kan ha kul utan alkohol!
Jag kommer vara i 18+2 vid RUL.
Är helt säker på att den där inne kommer ligga med bena i kors eller på något annat sätt bara för att jag bestämt mig för att kolla kön.
Fy vad mitt humör går efter vädret. Snö igen?! Jag som kände mig så harmonisk igår, idag känns allt bara grått.
Ligger varje kväll och tänker på RUL, Gud vad jag längtar men nervös som tusan är jag.
Jag är inte uppe på natten. Va inte de med sonen heller, förutom sista månaden fast då räknade jag kl 7 som natt eftersom jag sov till 10 om dagarna