Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Saaajmon skrev 2012-02-20 15:30:18 följande:
    Om alla ska veta så ringde jag till MVC. Men de hade stängt nu på eftermiddagen, så jag ringer imorgon. Jag var så nervös att jag trodde stolen skulle skaka sönder haha :) 
    Saaajmon; jag minns för ett tag sedan då skrev du ju att du varit där jag frågade. Frågade hur det gått eftersom du var nervös för att de skulle döma ut dig för att du var ung och då sa du att det hade gått bra... 
  • Sommaren12
    Millas skrev 2012-02-20 15:59:49 följande:
    Fick precis en ordentlig buff som fick mig att hajja till och le med heeeeela ansiktet så underbart nu när det börjar bli så verkligt!! Blev massor gratulationer och bebis prat i skolan idag.. Gick under lovet ut med graviditeten på fb.. Är för feg för att berätta och nu går det inte längre att dölja magen så det kändes smidigast. så behöver ingen tissla och tassla bakom ryggen heller..
    Jag outade med min graviditet för klasskompisarna på FB Skrattande Tyckte med att det var smidigast så. Gillade inte tanken på en klass som går och tisslar och tasslar bakom ryggen så tyckte med att det var bättre att få det sagt själv. Dessutom snokade en tjej på mig i en annan tråd här på FL som tydligen känner några i min klass, kändes väldigt obekvämt så tänkte att jag säger det innan hon gör det.
    Är nästan uteslutande tjejer i min klass så nu snackas det om en klassbebis och vem som ska få sitta barnvakt haha. :)
  • Sommaren12
    Millas skrev 2012-02-20 16:09:40 följande:
    Sommaren12 visst är det skönt när man gjort det offentligt! Kan slappna av på ett helt annat sätt nu.
    Ja verkligen! Hade bara två tröjor som jag lyckades dölja magen någorlunda i och det kändes lite pinsamt att ha samma två i tre veckor... Skönt att bara kunna visa upp magen och slippa undanhålla nåt. Fast samtidigt känner jag mig mer sårbar nu när alla vet.
  • Sommaren12

Blir även jag lite misstänksam eftersom du sa för länge sen att du varit hos bm när jag frågade, men nu har du ringt dit för första gången. Men godtrogen som jag är så har jag också svårt att tro att man hittar på nåt sånt så gravid eller ej, lär väl visa sig med tiden. 

• Sommaren12
    lovisen01 skrev 2012-02-20 15:18:56 följande:
    fru Elle - var bor du någonstans? Jag bor i Varberg och kommer också föda här :)

Min bästa kompis fick bebis i lördags och jag bara längtar tills det är vår tur! Imorgon är det iaf dags för RUL, hoppas hoppas att allt ser bra ut. Är redan nervös..
    Wow! RUL?! Vad tiden går snabbt... Herregud, snart är våra älsklingar ute. Hinner man ens blinka innan det är dags? Lycka till imorgon och ha det så mysigt när ni kikar in på plutt! :)
  • Sommaren12

Vet inte vad jag ska tro men tycker det är väldigt lustigt beteende att va i v 17 och inte kontaktat mvc eller gjort nytt test.
    Jag som ändå VET att jag är gravid har på sista tiden varit paranoid och undrat om det verkligen finns nåt där inne, undrar bara hur man känner då när man inte ens fått det svart på vitt...
    Kan inte låta bli att bli lite engagerad, känner för henne eftersom hon är så ung och då känner man sig ju smått bedragen om det nu inte är sant. Tror varken det ena eller det andra men märkligt är det onekligen.

• Sommaren12

Har börjat läsa a till bebis nu. Haha va roligt dom skriver. Precis min humor! :D

Tre veckor till rul nu, en eviiiighet!! Tror jag ändrat riktning, vill nog kolla könet ändå. :) fast är sur på mig själv för att jag inte står fast vid min princip jag hade från början att inte kolla.

• Sommaren12

Hmm ja det är lustigt alltsammans... Fast den andra tjejen verkar inte heller ha alla hästar hemma. Hon skriver otroligt omoget om saken. Hade nån snott mina magbilder hade jag med blivit sjukt upprörd men jag hade hanterat det helt annorlunda.

• Sommaren12

Tjoho! Fettisdagen idag! Alla blivande mammors favoritdag?! Flört
    Har börjat kunna äta en del söta saker igen och tror absolut semla funkar. Men först ska jag inviga gymkortet har jag lovat mig... Flört

Ha en bra dag alla fina augustimorsor!

Svar på tråden Augustibebis 2012