• Kampis

Augustibebis 2012

Tack för era tips! Hon är 2 ½ år.

Ang knipövningar så har jag lärt mig att man inte ska träna knipövningar när man kissar, det är inte rätt muskler man använder tydligen.

Sommaren: Köp knipkulor annars, då tränar du utan att du tänker på det :)     

• Kampis

Huuu jag är rädd att jag får ringa tillkvinnokliniken ikväll för koll..

Dottern och jag busade i sängen och hon tappade balansen och satte sig med en jäkla smäll på ena sidan av magen - självklart den sidan som bebisen låg! Det gjorde skitont någon minut och gör fortfarande lite ont nu nån timme senare, håller det i sig måste jag ringa in. 

Jag är verkligen inte den som är nojig av mig och är helst dööende innan jag ringer doktorn, men nu är det ju inte mig det gäller.. Jag har känt att den har rört sig nån gång efter det, men tänker som så att de kan ju tex bryta ben även i magen..   

• Kampis

Jag tror dock att de kommer säga att de inte vill ha in mig om jag inte blöder.. sen är det ju fredag med.

• Kampis

Tyvärr hade jag rätt.
    Om jag började blöda skulle jag komma in, men nu skulle jag bara vila... 

• Kampis

Idag har jag inte ont, än iaf så lite vila gjorde nog susen :) tack för er omtanke!

• Kampis

Ang rörelser, normalt sett är ju denna bebisen rätt lugn av sig, precis som sin syter var. Men igår kväll höll den på hela kvällen och röja runt, och när vi lade oss fick jag tre rejäla kickar som faktiskt gjorde riktigt ont! Jag kände att det inte var utåt, utan den sparkade på nåt snett neråt. kan det ha varit tappen?
    Trött blev den iaf för ännu har jag inte känt nåt idag. 

Systern sparkade aldrig nåt som gjorde ont, inte ens i slutet. 

• Kampis

Dagens invägning:
    +0.5 på en vecka

+1 totalt.

Vår våg är dock lite knäpp så om det stämmer helt vet jag inte,  kan va nåt halvkilo till. Nästa bm besök är om två veckor då kommer väl den riktiga domen. 

Känner mig dock som en valross, och räknar kalt med att det blir måånga kilo vatten i sommar så jag är nöjd nu!       

• Kampis

Jag hade nästan bestämt mig för att köpa Stadium väskan som skötväska denna gången, men igår träffde jag en kompis som har en sån och den var mycket mindre än vad jag trodde så nu är jag inte så säker längre

till dottern har jag en babyboom från Ullared som varit sjukt bra, stor och rymmer hur mycket som helst. men denna gången ville jag ha nån lite finare.. 

Svar på tråden Augustibebis 2012