Augustibebis 2012
Ja det är hon! Från A till bebis heter boken. Så sjukt kul! Alla gravida borde läsa den!!
Ja det är hon! Från A till bebis heter boken. Så sjukt kul! Alla gravida borde läsa den!!
God morgon gänget. Nu tutar jag och dottern till Göteborg! Kul! (bodde där tidigare)
Sambon får stanna i lilla Vingåker.
Novalina- jo jag vet med att det beror på, jag skrev senare att jag bara var 22 och kanske därför var lyckligt lottad. Men vill man så tror jag man kan. Elasticiteten i magskinnet kan man hjälpa med bra crèmer under grav!
Jag önskar att jag kunnat fortsätta träna som innan grav. Men har mått så illa så allt stannade av. Nu har jag mjukstartat, vet bara inte vilka gymmaskiner som funkar nu?
Hemma hos oss är det "do,do,do,do,do,Dora! ,do,do,do,do,Dora! Dora, Dora, Dora- utforskaren!!" osv... Dygnet om har jag den i huvet
Alla säger att man ska sluta oroa sig, även bm. Men hur vanligt är det att man går och tror sig vara gravid men sen vid rul visar det sig att det i te finns något foster, eller att det dog för flera veckor sedan? Utan att den gravida märkt?
Jag hittar ingen info om det alls. Men jag har verkligen fastnat i det mentalt... Jag tror att allt är ett skämt... Ett dåligt skämt.
Kan ibland dra in hela magen. Har gått upp snart tio kilo... Sjukt. Ingen blödning, ingen smärta, ingenting? Förlåt att jag tjatar men usch. Det här är så jobbigt.
Tack! Jag har ju bara berättat att jag är orolig. Då skrattade hon lite och sa att så säger många. Inget ul eller något. Men jag får väl ringa och tjata.... Känns så jävla läskigt, som att jag inte ens vill veta!? Usch! Jag ska ringa på måndag....
Kan ofosterlig grav vara så intensiv till v 13 som min varit? Har spytt dygnet om sedan v.6. Har även haft alla andra symtom, dofter, smaker, finnar, fett hår extrem trötthet. Gått från b till e kupa. Nu har allt stannat av. Magen känns bara fet och degig... Detta "började" för en vecka sedan Max.
Tack igen. Jo jag ska tjata på henne. Ringer direkt på måndag morgon.
Jag har som sagt pratat med bm några gånger som sagt men hon vill inte ens lyssna på magen.. Men jag ska tjata på måndag. Vi stoppar detta nu då, så inte fler blir som jag!!
Kram sajmon! :)
Jo det är jobbigt. Känns inte som någon fattar... Jaha. Punkt!