• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Här var ni igång tidigt :) godmorgon!
    Jag vaknar när min dotter ropar oftast mellan 3och 5 , sen när hon somnat om är jag klarvaken! Jobbigt! Jag hade ingen aning om att det kunde ha med amningen att göra, men det låter ju logiskt. Kan sakna det av någon anledning, sitta uppe på natten och vara mor :) men i verkligheten hade jag det jobbigt med amningen, vi skrek och grät både dottern och jag!

Idag ska jag titta på två shettisar, är det dumt tror ni? Kan lätt drömma iväg och agera impulsivt. Orkar man med ponnyskötsel som höggravid och nyförlöst? De ska isåfall gå på lösdrift ca 20 minuters promenad iväg.

• Ellenbmt

Ja, eller kanske inte fel, men så pass stressat att de fick snitta som ett kors eller nåt, detta bokfördes inte. Faran var väl sprickrisken, som var ganska stor, då det både var tätt inpå och ett ovanligt snitt.

• Ellenbmt

Helenaa- det där lät så härligt va!! Gud vad jag önskar att jag hade djur! Ponnysarna vi kikade på var lite för skruttiga för Ändamålet. Den ena var ju 25... Men jag tror vi ska bli fodervärdar till en början ifall det inte går som tänkt, brorsans dotter som ska ha en del i det hela är åtta år och ganska ombytlig...

• Ellenbmt

Sommaren- nyfiken på vad du hittade, tycker det är så svårt att hitta kläder...

• Ellenbmt

Boken från A till Bebis finns på tradera för en tia! Köpköpköp. Så kul!!

• Ellenbmt

Haha! Sommaren :) kul bm!
    Jag gör mkt smoothies, vaniljyogurt med bär juice och banan och kanel. Gott gott :)

• Ellenbmt

Åh, då var man hemma för mat och vila innan nästa jobbpass, jobbar delad tur på hemtjänsten i helgen, värdelöst.

Känner ingen bebis och mår fint. Är inte alls orolig efter ul, jag såg att den hoppade runt så det tar vän ett tag till innan man känner är i v 15 i morgon.

• Ellenbmt

Om jag ligger på rygg så bränner det som Satan i svanken!! Är det foglissning?

Svar på tråden Augustibebis 2012