Augustibebis 2012
Jag va tvungen och testa mig idag också. Har inte mått illa på två dagar så då blev jag ju så klart nojig. Strecket dök dock upp redan innan jag såg kontrollstrecket.
Jag va tvungen och testa mig idag också. Har inte mått illa på två dagar så då blev jag ju så klart nojig. Strecket dök dock upp redan innan jag såg kontrollstrecket.
Jag ska också gå på MamaMia Söder. Vilken barnmorska har du?
Har också fått fetare hår och känner mig irriterad på småsaker. Försöker dock bita ihop och inte reagera på det iaf inte mot min sambo.
Tycker också att det är svårt att koncentrera mig + att jag är väldigt trött. Måste verkligen tvinga mig själv att jobba, vilket inte brukar vara fallet i vanliga fall. Förra veckan var jag tom tvungen att gå och sova mitt på dagen. Som tur är har jag ett väldigt fritt jobb så jag lägger upp det som jag vill. Får nog bli att jobba några timmar i jul trots semester för att ta igen lite.
Är det någon som har stickningar i brösten? Tidigare har de bara varit ömma men nu känns det som någon sticker in en kniv under bröstet. Inge skönt =(
Nu ska jag iväg på en första kontroll och kolla blodtrycket. Hoppas det inte har rusat iväg!!
Jag har också mått illa sedan innan pluset men fick en paus förra veckan då jag inte alls mådde illa. Men det kom tillbaka igår, dessutom i värrre form. Förut mådde jag mest illa efter jag hade ätit, nu mår jag konstant illa oavsett om jag äter eller ej.
mått illa sen vecka 6,,,kör åksjuke tabletter för att orka med mig själv! är konstant hungrig dock! vill att det ska bli vecka tolv vill vara "normal" igen!
någon mer än jag som har problem med nummer två? har inte fått något ur mig på snart e3nvecka kannske lite illamånde på grund av det med...har laddat upp med torkade fikon samt aprikoser!
Hmm nu har jag fått bruna flytningar. Vet att det är vanligt men oron gnager ändå 
Har iaf inte ont, borde vara ett positivt tecken.
Jag är inte heller sugen på någonting. Det som går ned är te, rostade mackor, clementiner och apelsiner. Känner mig samtidigt hungrig.
Jag äter apoteket kvinna där det ingår de flesta vitaminer och mineraler.
Leverpastej låter som något som jag skulle kunna tänka mig. Kanske får gå och handla det.
Oj oj va det skrivs här. Orkar inte ens läsa igen allt.
Har mått pyton hela veckan. Min bruna flytning har minskat men illamåendet ökat. Kräktes i tisdags. Blä! Har dock köpt ett sea band nu. Tycker det hjälper lite. Förstår inte hur folk kan åka till jobbet när de mår illa. Om jag inte ligger still så känns det som jag ska kräkas. Kan knappt gå till köket utan att jag snabbt måste återvända till soffan el sängen. Vet inte vad jag skulle göra utan min underbara sambo. Hur gör ni andra som mår illa? Åker ni till jobbet?
Jag berättade också igår. Frågade om mina föräldrar kunde sitta barnvakt nästa år. De fattade ingenting. Mamma frågade tre gånger barnvakt?? De trodde vi hade skaffat hund eller kanin 
Angående föräldrapenning så kommer vi dela rätt av redan från början. Känns viktigt för oss båda att vara hemma från början? Hur tänker ni andra göra?
Har precis varit på UL. Hjärtat pickade på bra och är typ gladast i världen 

Har inte orkat skrivia på ett tag men har läst regelbundet. Nu mår jag mycket bättre och illamåendet har äntligen gått över men nu blir jag ju nojig istället att jag inte är gravid längre. Någon mer som har kommit in i de berömda spökveckorna?