Inlägg från: EmelieOfGbg |Visa alla inlägg
  • EmelieOfGbg

Augustibebis 2012

Sandradonna. Jag har bf 11/8! Var i Gbg bor du och hur gammal är du?:)

• EmelieOfGbg

Bullen85: Det har jag med. Har aldrig haft så här innan. Prickigkorv, kul!!! Hoppas verkligen det förvinner fort...

• EmelieOfGbg

Hej alla blivande augustimammor:)

Jag har hållt mig lite i bakgrunden och läst här. Jag är i v16+0 idag och har RUL den 16/3, längtar som bara den! Har en fråga om barnvagn, är inne på en iCandy peach. Är det någon som har nån erfarenhet av denna? Den verkar så himla smidig och det eftersöker jag. Sen är det perfekt att man kan ha barnet både emot sig och ifrån sig. Hur är hjulen i vintertid, för dom är ganska små tycker jag, om det är mycket snö osv?

Tacksam för svar

• EmelieOfGbg

Hej!
    Var på RUL i fredags och allt såg jättebra ut, underbart

Bebisen har jag börjat känna, kände första gången förra veckan. Nu sen i söndags har jag känt väldigt tydliga buffar och igår kväll kände min pojkvän också Lyckan man känner då, ja ni är ju många som vet vad jag menar v.19 nu förresten!

• EmelieOfGbg

Hej alla!
    Var ett tag sen jag skrev här nu, men jag läser och hänger med i tråden Vi är lite inne på en cresent city eller en brio go. Två helt olika jag vet men någon som har erfarenhet av någon av dom här? Vad säger ni?

• EmelieOfGbg

Mammsen: Tack för tipset! Det måste jag verkligen kolla upp. Låter ju helt sjukt tycker jag om det inte finns.

• EmelieOfGbg

Sommaren12: Ja så kanske det är. Det finns för mycket att välja på när det kommer till vagnar Har ni andra redan bestämt er?

Folk som ska lägga sig i och tycka massa kommer man nog inte undan. Man får försöka att "koppla bort det" helt enkelt. Men jag håller med er, det är märkligt att folk måste bry sig om saker som inte berör dom och lägga sig i. Det bästa vore om alla bara skötte sitt egna så hade det vart bra med det

• EmelieOfGbg

Lovisen1: 135 är ganska så lågt tror jag. Så om man ska tro på sånt med hjärtljud så blir det en pojk för dig Fast jag personligen tror inte på sånt. Min syster har 2 pojkar och 1 flicka och alla tre har legat på ungefär samma. Själv låg bebisen i min mage på 142!

Svar på tråden Augustibebis 2012