• Strossel

Det sägs väl att det är "ok" att ta ett glas rött osv någon gång! MEN jag anser att man lika gärna kan kvitta det, och varför "riskera" något genom att ta ett glas rött eller liknande! Jag lever efter nolltolerans när jag är gravid och då skippar jag även glögg med 2,2 % i.

• Strossel

Jag hade nog valt att ta reda på könet om
    Man fick det vid vanligt RUL, men det är uteslutet här!

• Strossel

Naimisen- det har med att göra att en del väljer att göra abort om man får reda på "fel" kön

• Strossel

Ja vi gjorde ul ett par gånger vid förra graviditeten och de vägrade varje gång. Det var så vi fick det förklarat för oss.

• Strossel

Jag behöver med en ny vagn, 1an kommer ju bara vara 1 1/2 år då. Nu har vi en EL citycross och den är vi jättenöjd med! Har alla syskonvagnar små hjul? För det vill vi inte ha?! Fasta och stora

• Strossel

Haha vad många det verkar vara som rapar?' jag har fått ett hiskeligt humör enligt sambon (det var så han misstänkte att jag var gravid) annars känner jag lite molvärk då och då :)

• Strossel

Vem är det som bär på anlaget för tvillingar? Nu har vi ifs tvillingar i båda våra släkter ändå?!

• Strossel

Jag är lite nervös för det, tvillingar och ett barn på 18 månader... Men men det visar sig väl

Svar på tråden Augustibebis 2012