• Strossel

Augustibebis 2012

En fråga om barnvagnar, när era barn var 18 månader satt dom mot er då eller framåt i vagnen? Är lite kluven om jag vill sätta 1an framåt men det finns ju nästan bara enbart vagnar där dom sitter framåt!

• Strossel

Ja teutonian, booz och bosson är det väl som jag kan ha mot mig eller på olika håll

• Strossel

Är det någon som har donkeyn? Vad jag förstår ska den ha större framhjul än den förra "vanliga" vagnen

• Strossel

Majonäs har jag aldrig hört att man inte ska kunna äta?!!

Att bada överhuvudtaget ska man väl bara undvika i slutet och slemproppen har börjat att lossna eller att vattnet har gått pga infektionsrisken. Eller har jag fel?!

• Strossel

Jag tror precis som du sandrina att man ska äta med sunt förnuft! Jag har ju som sagt ätit LCHF ett tag innan men nu har jag ökat på med kolhydrater! Känns inte helt ok att utesluta det just nu.

• Strossel

Idag fick jag mina gravidtetstester från testlagret (lite sent kanske) men jag får fortfarande inte supertarka plus, visst det är starkt! men snäppet under kontrollstrecket. Undra om jag hade min ÄL senare än vad jag tror, för min sista mena var ju 27/10 och jag plussade väldigt svagt förra tisdagen! Det har ju dock stegrat väldigt mycket sen då.

• Strossel

Jadu jag har ärligt ingen aning, jag tror faktiskt jag hade ÄL den 24/11, och jag plussade svagt förra tisd som sagt. Vecka 5 kanske? Så jäkla rörigt den här gången!

• Strossel

Ja jag har massa test så får testa igen imorrn men nu när det har torkat är det ju lila stark som kontrollstrecket! Men det är ju inte inom rätt tid

Svar på tråden Augustibebis 2012