• Lacey

Augustibebis 2012

Måste fråga, är ju på kryssning nu och ska iväg på spa. Hur är det nu med bubbelpool, ska jag låta bli?

• Lacey

Oj vad alla är aktiva och skriver mycket!
    Jag har åkt på förkylning och känner mig ynklig. Klippte mig i torsdags och kommer inte överens med den nya frisyren, avskyr det! Lite tycka synd mood på mig.
    Inte så mkt symptom idag, mest bara förkyld och trött.
    Och jag är med väldigt sugen på kryddig het smakrik mat.
    Lite orolig för mitt järnvärde (har hypotereos) då det normalt är lågt, har tillskott med de gör mig helt förstoppade

• Lacey

Jag var ju på spa idag och frågade där. Hon sa att ag kunde både bubbla och basta men hon rekommenderade inte att jag gjorde det längre än 5 minuter.
    Min gravid app satt det var livsfarligt, ungefär, men den är amerikansk och liiite överdriven

• Lacey

Jag valde att inte bubbla, skulle ju ändå ha en behandling+att jag redan var så varm och svettades och förkyld så det kändes inte bra att bubbla då.

Uhh, mina bröst känns jäättemysko ikväll.

• Lacey

Åh, grattis Marmite!
    Jag tycker det känns mysigt att vara gravid så många dagar!

Inte titta på några babykläder här, men bra sugen på att införskaffa mammaklänningen Pixie från mam licious. Fast det får vänta ett bra tag

• Lacey

Naimisen:asos har så mkt fint! Bl.a. En klänning i femtiotalsstuk som jag är så sugen på!

Grattis frökensol, kul med någon som är i min ålder, blir 35 i juli

• Lacey

Arba och blomsterfrö: jag har oxå känt lite så och tyckte det var skönt att ni också upplever det så!

Idag är jag så förkyld så jag inte vet var jag ska ta vägen, halsont och ont i öron.

• Lacey

Mästerkatten: vad bra att du skrev att mama Mia erbjuder tidigt ultraljud.
    Ska maila min bm och fråga om det är möjligt att få det den 29: e då jag ska dit på mitt första besök.

• Lacey

Grattis Jollijanna!

Ellenbmt: när bör man börja smörja magen?

Puh, avskyr att vara så förkyld ned feber, känner mig inte ett dugg gravid idag!

Fått tid för tidigt ultraljud 11/1. Det känns bra

• Lacey

På Mama Mia får alla som vill ett tidigt ultraljud!

Svar på tråden Augustibebis 2012