Augustibebis 2012
FruFoxy: ja, mama Mia söder ska jag till.
Går du också på Söder?
FruFoxy: ja, mama Mia söder ska jag till.
Går du också på Söder?
IMC: om du går till mama Mia så får du tidigt ultraljud.
Naimisen: jag har bokat tidigt ultraljud via min Bm idag och hon sa inget om att det kostar.
Mästerkatten: ja och jag bokade ju ett idag och min Bm sa inget om kostnad, så jag antar att det inte är någon
Fru Foxy: det är första grav för mig men skött allt gyn och preventivmedel via Mama Mia karlaplan de senaste fem åren.
Eftersom jag jobbat i närheten.
Nu sist när jag tog ut pstav gick jag till söder som är nära hemmet.
Gillade den Bm jättemycket så jag bad att få henne. Så ska nu till henne den 29:e. Eva Tapper heter hon
Puh, rosa-blodblandade flytningar idag, känns ju lite så där.
Känner mig väldigt orolig :-/
Har mailat.
Det är som vanlig flytning fast rosa röd, tycker ju inte det känns brunt och det som gör mig orolig.
Och verkar komma hela tiden, men det är ju absolut ingen fors.
Har som lätt mensvärk men inte ont
Jag är i vecka sex.
Phu, det är värst vad orolig man kan bli!
Fick svar från Bm och hon sa det lät normalt, om det blev mer rent blod smärta osv hänvisade hon till gynakuten.
Pratade med sjukvårdsupplysningen med och de tyckte också det lät normalt.
Men orolig är jag ju, känns precis som att jag har mens, fast blöder inte som vid mens dock. Men rosa-röda flytningar.
Åh, är väl bara att vänta och försöka vila lite och inte nojja
Det här går inget bra, verkar vara ett pågående missfall. Blöder mkt nu.
Pratat med gynakuten och de tyckte jag skulle vara hemma och låta det blöda och ta det lungt
Eftersom de ända inte kan göra något och det bara ska blöda och allt komma ut. Och då kan jag lika bra vara hemma.
Tack!
Har som rejäl mensvärk, mest bara jätteledsen.
Jag måste väl åka in antar jag, och så klart hoppas jag ju, men blödigt hela dagen så ser illa ut.
Får bli imorgon, helt utmattad nu. Så ledsen.
Poison82: hur var dina blödningar, för jag blöder precis som jag har mens
Jag åker in till gynakuten på Södersjukhuset imorgonbitti. Helt utmattad och ledsen nu, blöder inte lika mycket nu.
Men var ju tydlig mensblödning förut idag, så jag antar det är helt kört.
Nu sitter jag på Södersjukhuset, Med 95% ett tidigt missfall. Lämnat blodprov nu för att kolla värdet och ska kolla om en vecka igen..
Tack alla. Är väldigt ledsen.
Jo, vaginalt ultraljud. Inget syntes.