Augustibebis 2012
Bra tips för billigare kläder! Några andra tips förutom blocket. Är lite osäker på om man vill köpa tex barnvagn begagnad...
Bra tips för billigare kläder! Några andra tips förutom blocket. Är lite osäker på om man vill köpa tex barnvagn begagnad...
Jag kommer inte träffa min BM för första gången förrän 19e Jan (vilket blir typ i vecka 12 för min del). Mina symptom kommer och går hela tiden, men jag har börjat lugna mig kring det hela och njuta av faktumet att vi ska ha barn! En tidigare tid hos BM hjälper ju inte mig på vägen... Men det är viktigt att man gör som man själv känner.
Vilken diskussion om vagnar! Är så glad att vi har lite folk med oss som kan vagnar
Vi rookies behöver nog det!
Min bästa vän hade inga symptom förrän i vecka 17 och då blev det foglossning. Hade hennes mens inte uteblivit så hade hon knappt vetat att hon var gravid. Det stillar säkert inte din oro överhuvudtaget dock...
Naimisen; Min mage varierar men är inte vad den var innan graviditeten iaf! Svullen och det går flera dagar mellan toalettbesök (nr 2). Utöver illamåendet dvs... Under julen var min mage helt knas och jag gick inte på toaletten på 5 dagar! Det var sådär kul!
Samma här! Växtvärken avtog i vecka 9. Nu i vecka 10 har det dragit lite, men det är det lilla det. Jag antar att detta kommer gå i vågor likt annat. Mina bröst är inte alls lika ilskt ömma längre, men de känns lite fort. Nu hoppas jag att illamåendet försvinner innan vecka 13!
Hade ett graviditets-meltdown igår. Nästan komiskt! Min sambo åkte på jobb utomlands i en vecka och jag grät floder när han hade åkt. Jag kände mig så ensam och ynklig och kunde inte förstå hur jag skulle klara mig utan honom i en hel vecka. Lite komiskt såhär i efterhand!
Idag börjar jag fasa för att jag imorgon skall gå till jobbet för första gången sedan illamåendet slog till. Jag mår fortf rätt illa och är sjukt trött. Eftersom jobbet är mycket stresskrävande och även jag som person har svårt att coola ner så får det nog bli en period av att lära mig att lugna ner mig och säga ifrån. Postafen hoppas jag kan hjälpa mig lite under veckan och att jag snart slutar känna illamåendet. Är ju ändå mitt i vecka 10!
Vi är nog alla medveten om risken för tidigt mf. Vi är MER ÄN MEDVETNA om det tror jag! Jag oroade mig massor i början men har nu börjat slappna av. Om det blir mf så kommer jag bli ledsen oavsett hur glad jag är över graviditeten nu så det är bäst att njuta