• Kampis

Augustibebis 2012

Skåne och stockholm, då kontrar väl jag med Småland då, utan att avslöja för mycket :)

• Kampis

Haha bullen85 du är jäkligt nära :D Bor väl typ mitt emellan dig och Saajmon då ;)

• Kampis

Igår måde jag rent piss och hade ont i magen (nedre dele) hela dagen. Imorse vaknade jag upp supersvullen och jätteöm i hela magen, nu börjar det lägga sig men i morse kunde jag knppt röra mig, så öm var den.

Ang mage så var jag inte särskilt flitig efter första barnet med att träna, så jag har en rätt fin airbag sedan innnan... 

• Kampis

Sist kände jag bebisen i v 21 eller 22, kommer inte ihåg.

Men det finns lite knep för att känna tidigare: 
    Ligg på soffan och lägg fjärrkontrollen på magen, när bebisen rör sig rör sig fjärkontrollen också även om det inte känns i magen.

Ligg på mage.    

• Kampis

AnnaSv: Jag vet en som blev flyttad 3 veckor vid v 12 ultraljudet, sen vid v 18 UL så flyttades hon tillbaka. Så kan det ju vara

• Kampis

058..... haha jo men sen blir det liksom  rörelser som inte är pulsen, då är det bebisen ;)

• Kampis

mina bröst ömmar inte längre men är lite lite större än vanligt.

ringde nu och fick tid till UL 1 februari, är då i  12+3 ungefär, ska bli spännande .
    gud vad jag älskar angelsoundet, igår fick jag några fruktansvärda hugg i magen, nstan så jag trillade omkull och blev jätteorolig. sen när vi skulle lägga oss lyssnade jag med den och hittade ett hjärta som pickade på , och all oro släppte!

Ang mat, med dottern var jag supersugen på öl, typiskt. denna gång har det inte kommit nåt än, men mina smaklökar har börjat ändra sig och lasagnen igår var fruktansvärt äcklig. Luktsinnet är också galet starkare, känner minsta lilla lukt - USCH!      

• Kampis

Tips:

Gå in här och registrera dig och hämta ut en gratis  babybox till!   http://babytobe.se/

jag hämtaded tidigare idag och det var bland annat nappar, badprodukter och lite tidnigar med mera! 

Jag skulle ta blodprover idag och började prata med barnmorskan om KUB, och vips så bestämdes det att vi skulle göra det också när jag ändå var där! Känns jätteskönt, med dottern var jag orolig hela grav att det skulle ara nåt fel-   

• Kampis

Min bebis måste ligga långt in för jag hittar bara slagen från navelsträngen, men det betyder ju iaf att bebis lever :)

jag har gått der 2,5 kilo hittils,känns bra,jag har att ta av ju. 
    På onsdag är det dags för UL + kub. Vilka problem vi haft med att hitta barnvakt, det var nära att sambon inte kunnat vara med utan haft barn + hund istället men det löste sig!  

Svar på tråden Augustibebis 2012