Ep: Ja okej, jag har blodtryck 110/70 och inge äggvita i mitt urin, Så de tyckte att det var märkligt. Jag skulle ringa förlossningen om jag fick enorma svullnader igen som förra gången,
Vad mycket ni andra har skrivit, Har just suttit och läst igenom allting så att jag är lite med i svängarna igen. Och det verkar som att de flesta av oss har haft samma jobbiga natt.. Jag vaknade vid ett-två då jag hade jätte sammandragning och sen ont som mensvärk/taggtråd i underlivet. Trodde jag skulle gå sönder, Sedan gick det över och jag försökte somna om, Men icke efter en stund så kom det tillbaka Och så där höll det på flera gånger under natten. Tyvärr så avtog det och nu känns allting som vanligt.
Vaknade upp nu även med huvudvärk igen och svullnad. Så jag ska se till att dricka jätte mycket och sen se om jag får liv i prinsen.. Min BM sa att om jag blir orolig om min bebis inte rört sig på hela dagen så skulle jag testa att dricka iskallt vatten, Då brukar de tydligen vakna till liv, Annars så SKA jag ringa in igen till förlossningen.