Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Millas skrev 2012-02-26 20:43:48 följande:
    Så glad jag blev för din skull nu Vilken lättnad för dig.. Inte roligt när man börjar inbilla sig att det inte finns något i magen
    anneh skrev 2012-02-26 20:51:25 följande:
    Härligt sommaren12! Visste att du skulle hitta tillslut, det är klurigt!
    Tack va fina ni är! Och tack för att ni finns och peppar när man är sådär skitskraj! {#emotions_dlg.flower}
  • Sommaren12
    novaunique skrev 2012-02-26 22:39:47 följande:
    fru Elle: usch då, lät inget vidare med sonens bajs. hoppas det är ngt snabbt övergående.

sommaren12: jejj, härligt!! själv vågar jag inte lyssna nu, fast jag är TOKNOJJIG!!! RUL imorrn så det spökar massa tok i mitt huvud..
    Åh så mysigt med rul! Det är bara hjärnspöken ska du se, allt kommer va fint! Ha så mysigt imorgon!
  • Sommaren12

Banana81: åh va fint med bröllop!! Ha en fantastisk dag!

Naimis: jag vet vilken hallonröd tröja du menar, har köpt en likadan :) fast än så länge gör den sig inte riktigt så jag inväntar lite större mage innan jag börjar använda den.

V. 17 idag! :)

• Sommaren12

Hemkommen från gymmet. Helt slut! Orkar ju inte alls som innan. Jag som tyckte jag tog det lugnt ändå, får nog coola ner mig ytterligare nästa gång. 

• Sommaren12

Det är olika hur mycket jag kissar om nätterna, men minst två gånger och ofta så mycket som fyra,fem.

• Sommaren12
    oxle bo skrev 2012-02-28 19:20:55 följande:
    vem kan hjälpa mig med återkommande svampinfektion?? inte BM va, ska man ringa gyn??
    Jag var på VC när min svampinfektion inte gav med sig. Behövde antibiotika (eller var det pencilin? Jag blandar ihop dom två!) tror jag. Men du kan säkert kontakta bm med, min sa att jag kunde det. Hon gav mig en broschyr om Pevaryl direkt på hälsosamtalet...

• Sommaren12

Troooor att jag känner bebisen nu! Har känt av något i ca en vecka men det har varit så himla vagt och jag brukar normalt ha lite ryckningar i magen. Men nu känns det liksom lite starkare så tror det är bebben. Hoppas det, så myyysigt!! 

Men är det inte tidigt? Är 16+1 idag och det är första barnet. Minns dock min kompis som kände väldigt tidigt och i vecka 19 la jag en hand på hennes mage och kände en ordentlig spark.  

• Sommaren12

Välkommen alla nya!! =)

Ladyhummingbird: Usch får tårar i ögonen när jag läser om din vän. Man kan verkligen inte ta något för givet! :(

Tvåönskarblifler: Haha ja du ser, noll koll har jag på der där... ;)

Millas och Albasmamma: Då kanske det inte är så tidigt i alla fall. :) Tycker bara att jag läst om så många som inte känt förrän i typ v 20 men då kanske moderkakan legat i framvägg.

Hejåhå: Är inte Novalina Novanique? 

Svar på tråden Augustibebis 2012