Augustibebis 2012
Banana81: åh va fint med bröllop!! Ha en fantastisk dag!
Naimis: jag vet vilken hallonröd tröja du menar, har köpt en likadan :) fast än så länge gör den sig inte riktigt så jag inväntar lite större mage innan jag börjar använda den.
V. 17 idag! :)
Hemkommen från gymmet. Helt slut! Orkar ju inte alls som innan. Jag som tyckte jag tog det lugnt ändå, får nog coola ner mig ytterligare nästa gång.
Välkommen tjockisbullen! :)
Det är olika hur mycket jag kissar om nätterna, men minst två gånger och ofta så mycket som fyra,fem.
Troooor att jag känner bebisen nu! Har känt av något i ca en vecka men det har varit så himla vagt och jag brukar normalt ha lite ryckningar i magen. Men nu känns det liksom lite starkare så tror det är bebben. Hoppas det, så myyysigt!!
Men är det inte tidigt? Är 16+1 idag och det är första barnet. Minns dock min kompis som kände väldigt tidigt och i vecka 19 la jag en hand på hennes mage och kände en ordentlig spark.
Välkommen alla nya!! =)
Ladyhummingbird: Usch får tårar i ögonen när jag läser om din vän. Man kan verkligen inte ta något för givet! :(
Tvåönskarblifler: Haha ja du ser, noll koll har jag på der där... ;)
Millas och Albasmamma: Då kanske det inte är så tidigt i alla fall. :) Tycker bara att jag läst om så många som inte känt förrän i typ v 20 men då kanske moderkakan legat i framvägg.
Hejåhå: Är inte Novalina Novanique?
Naimis: aha trodde det var samma pga liknande alias :)