• Kampis

Augustibebis 2012

det här med vad man får på BB- blöjorna räckte inte för oss, de man fick från Libero+ pampers gick åt, de 4 man fick från BB gick åt, och dessutom de 10 egna vi hade med gick åt.. så sambon fick åka och köpa fler..

Man får låna kläder på bb till bebis, men de är väl inte jättefina, nej. 

ja Sommaren har för mig att du har den 13e? Jag har den 12e så imorgon är det väl för dig =)  

• Kampis
    tjockisbullen skrev 2012-05-24 16:17:30 följande:
    Menar du under tiden du låg på BB? 
    Här fick man ju använda sig av de blöjor som fanns på BB under hela tiden man var där, vi var där en vecka.
    Sedan räckte våra prover kanske i cirka en vecka hemma.  

Japp under bb-vistelsen :) Dottern var en riktig bajsunge och sket ner sig minst 10 gånger om dagen fram till hon var över halvåret gammal..
  • Kampis

I kalmar var det bara 4 man fick 2009 iaf. Är ju olika från BB til BB

Bindor fick man ett par, först de superstora "blöjorna" och sen tegelstensbindorna.  

• Kampis

Här går jag omkring i bikinitop och shorts från morgon till kväll =)

har ett par fula gamla sandaler med målarfärg på fötterna, fula som stryk men så himla sköna :)
    har väl inte svullnat nåt nämnvärt ännu   

• Kampis

Använder vanliga trosor, finns absolut inget behov för gravidtrosor här inte =)

Ang bikini så använder jag min vanliga, jag använder i princip inga gravidkläder öht förutom ett par jeans och ett par capri. Vanliga leggings, långa linnen och tröjor funkar urbra fortfarande, och gjorde så hela förra gången också men då blev jag inte större än vad jag är nu, får väl se vad jag säger om 2 månader!!  

• Kampis
    LindaPernilla skrev 2012-05-25 08:30:06 följande:
    Ursäkta om jag äcklar mig såhär på morgonen, men jag måste fråga en sak.

Var på toaletten nyss & på papperet var det en vit/grön "slemklump". Typ snorgrön.. vad i hela friden kan det vara? O_o
    Kan vara en del avslemproppen, men även om den lossnar såhär tidigt brukar den återbildas =)
  • Kampis

Ang sommarplaner:

På midsommardagen åker vi på tältsemester nästan en veck till Öland, Böda. Blir spännande hur det går haha men tältet är svinstort och vi har köpt en extra hög luftmadrass  

• Kampis

Vägde mig i morse och jag verkar knappt ha gått upp nåt all på tre veckor!
    och mitt sötsug är helt galet, skulle stundtals kunna döda någon för godis.... så jag trodde att jag hade ökat flera kilo faktiskt.
    Ska till Bm om en vecka får se hur ärlig hennes våg är!  

• Kampis

Kul med vinst i ESC =)

Igår vände sig bebben om och klade sig nog med huvudet ner.

Så idag har det känts som att jag gått med en zuccini mellan benen. ömt och svullet och det känts som att hon ska trilla ut. 
    Nu ikväll har hon tryckt huvudet mot fittfogen som redan är superöm - skönt! Sen fick jag några smällar mot urinröret.

Allt detta är helt nytt, storasyster gjorda aldrig nåt i närheten.       

• Kampis

Hipp hurra v 30 idag! Nu kommer delen som var absolut segast sist. Kommer ihåg att jag tänkte" åh nu är jag i 3* veckorna, nu går det fort"

Bah, de kändes längre än de första 30 ihop, så nu tänker jag INTE tänka så! 

Svar på tråden Augustibebis 2012