• Naimisen

Augustibebis 2012

Bullen- Då kanske vi ses i NY i maj ;).

Ska försöka klämma in en weekend med min mamma i Barcelona i mars också. Mkt resande innan bebis kommer.

Ikväll blir de middag och en stor fest. Men med tanke på sonen kommer vi nog dra oss tillbaka ganska tidigt

Gott nytt år!

• Naimisen

Hejåhå- De va samma här! Inte roligt alls bär man trodde man skulle slippa.

Gadget- Jag hoppas på att hitta något bra pass helst gravidpilates men yoga funkar de med. Tror man kan börja när man vill.

• Naimisen

Här skrivs de massa som vanligt. Har haft en trevlig kväll med en av mina bästa vänner som är i v 32, känns så otroligt långt tills jag är där.
    Dessutom fick en annan nära vän bebis i natt, så nu längtar jag tills dom kommer hem så jag får träffa prinsessan.

Snacka om att jag längtar efter att få se vem de är som bor i magen!

• Naimisen

Bullen- Just nu ratar jag nästan allt kött, fisk är den enda protein jag inte blir äcklad av. Men tvingar i mig lite kött ändå. Fet mat går inte heller hem.

Senaste saken jag fått dille på är fjällfil, potatismos är också bra

• Naimisen

05091112- Vi kommer kolla kön. Gjorde inte de med sonen för att maken inte ville veta. Men denna gång är de min tur att bestämma.

• Naimisen

Med första barnet spelade de alls egentligen någon större roll att veta.
    Denna gång så är de mest om vi ska skänka bort killkläderna vi har eller inte.
    Sen som Ari säger så känns de bra att förbered sig mentalt.
    Vi önskar oss en liten tjej, men skulle älska en kille lika högt.

• Naimisen

Min man var med på vul, men inte själva inskrivningen. Hälsosamtal var han med på sist, men denna gång blir de ul och förlossning.

Ang barnvagn lutar de åt en bugaboo donkey mest för att den uppfyller de behoven vi har.
    Har både köpt en ny barnvagn tidigare och en begagnad i nyskick, och inte haft några problem med nån av dom.
    Allt beror ju helt på vad man är ute efter för vagn, för vissa är ju dyra begangnade också.

• Naimisen

Det blir nog en ny vagn denna gång med då vi planerar en utlandsresa och får den billigare där.

• Naimisen

V 11(10+0) here I come! Snart är första delmålet nått. Nästa blir rul i 18+2.
    Känns som de går i bra takt framåt.

• Naimisen

Mästerkatten- Hade buggan som första vagn och älskade den tills vintern kom.
    Jag tyckte den blev ganska klumpig med vinterhjulen då dom inte är svängbara, och jag skulle aldrig dra den i trappor.
    Kör nu en MB Swift som jag är supernöjd med den känns stabilare

Svar på tråden Augustibebis 2012