Augustibebis 2012
05091112- Du glömde bugaboo donkey. Den kan du ha barnen mot dig, från dig och en av varje. Och har jag inte helt fel kan man ha teutonias mot sig med.
Bozz tycker jag verkar super klumpig, väldigt bred.
05091112- Du glömde bugaboo donkey. Den kan du ha barnen mot dig, från dig och en av varje. Och har jag inte helt fel kan man ha teutonias mot sig med.
Bozz tycker jag verkar super klumpig, väldigt bred.
Vippan- Har bara kört den i butik och provat sonen i där. Men en vän ska köpa en till bebis som kommer i början av mars, så då blir de att testa den lite mer
Juliette- Kolla Asos.
Hejåhå- Helt klart, har inte hört så mkt om bozzen egentligen. Bara från en affär som slutat ta in dom för att de hade så mkt service på dom. Men de kan han ju sagt för att dom vill sälja de dyrare vagnarna istället.
Hejåhå- Kollade bassonen lite snabbt. Ungefär samma mått, något smalare innermått i sittdelarna, mindre framhjul, knäledsstyre donkeyn har teleskop och dom är inte heller luftfyllda som donkeyn har. Men den ser onekligen smidig ut.
Minstörstalycka- De är knepigt de där. Man får inte sparka någon pga att den är gravid men de är ju bara att komma på någon annan anledning om dom är fula. Och har man prov så tror jag inte ens man behöver anledning. Är i samma sits själv, så nu jobbar jag häcken av mig för att få stanna. Däremot har jag en heltid.
05091112- Hoppas de går bra
Minstörstalycka- Ja man kan ju hoppas på att dom inte vågar även om dom skulle vilja.
Jag har ju fått precis de jobb jag vill ha, på ett företag jag trivs på så ja hoppas verkligen på att få stanna. De är ju ganska många som får barn då de är ett stort företag där medelåldern är ca 35, så ja blir inte den första.
Tänker som du, har jag inget jobb blir de plugga sen
Olgaisback- Tror de är svårt att få om man går via landstinget, men man kan ju boka in om de finns någon privatklinik som erbjuder. Men då kan de kosta.
Jag är alltid frusen av mig, och nu är de nog värre än vanligt. De enda gångerna jag verkligen drar på värmen ordentligt i duschen har varit denna och min förra graviditet, annars tycker jag inte om att duscha jätte varmt.
Mitt illamående har verkligen avtagit, men denna trötthet..måste verkligen se till att få mer än de 6-7 timmarnas sömn jag annars klarar mig på.
Är verkligen inte mig själv, på jobbet anstränger jag mig för att allt ska va som vanligt men när jag kommer hem orkar jag inte vara ett dugg social. Vill helst inte träffa nån annan än maken och sonen. Samma sak var de sist, de första månaderna orkade jag inget annat än att åka hem efter jobbet/skolan och pratade inte med nån i telefon.
Någon som har strulig mage? Min är verkligen jätte konstig.
Gadget- Precis så håller min mage också på!
Ni som har barn sedan innan, ser era symptom likadana ut som de gjort i era tidigare graviditeter? Undra om de skillnader som finns kan ha med kön att göra?!