Augustibebis 2012
Jguz: samma för mig, min bm tog inte hb fast att jag sa att jag ville det. Nejdå det var onödigt. Inte tog hon blodsocker heller..?
Jguz: samma för mig, min bm tog inte hb fast att jag sa att jag ville det. Nejdå det var onödigt. Inte tog hon blodsocker heller..?
Frågar igen.. Är det nån som har samma problem som mig..?
Det känns som att bebis har flyttat in i min högra ljumske??? Det är obehagligt hela tiden, och ibland gör det så fruktansvärt ont (bebis sträcker på sig?) så jag tappar andan. Har knappt fått sova på 2 nätter pga att jag vaknar av smärtan. Bebis verkar ha disco i ljumsken då..
Tira: kram!
Ang sex så försöker vi få till det på helgerna, då sambon jobbar borta i veckorna (spännande sen när vi närmar oss BF, då han kan befinna sig vart som helst i landet). Visst, man känner sig som en säl, och jag blir svullen därnere men vad gör man inte? :D
Naimis: instämmer också i alla fina ord till dig! Stor kram!
Ursäkta mig, men måste fråga. Är det nån mer som varit "dålig" i magen?
Jag brukar ALLTID vara rätt hård i magen, även när jag inte är gravid. Gör nr 2 en, max två ggr i veckan. Inte bra, jag vet.
Men idag har jag varit tvungen att gå på toa 5ggr hittills, och fler lär det bli. Har inte ätit nånting jag inte brukar göra.
Varför är det såhär? Har aldrig varit med om nåt liknande.
Mammsen: där är du ju! :D vi är många som undrat vart du tog vägen!
Hoppas att allt lugnat ner sig nu, välkommen tillbaka ;)
Stövelkatten: ajaj, låter inte så skönt det där! Hoppas att det går över, försök vila..
Natlup: jag har varit på öppet hus på förlossningen, och det tyckte jag var bra! Skönt att bekanta sig lite med allt..
På tal om det, vad packar man i BB-väskan!? :O
Hoho, jag kommer åka hem så fort som möjligt (om allt gått bra och alla mår bra vill säga) dels för att familjerummen går främst till omföderskor och snittade. Sååå, jag vill inte dela rum.