Augustibebis 2012
Nej, jag håller med. De kan nog råka riktigt illa ut om de skulle erbjuda dig tjänsten och sen ta tillbaka det pga graviditet.
.
.
Så mysigt när man märker att det växer i magen. Jag är i vecka 12 nu och det har redan börjat synas lite, men är ganska liten och smal så det kanske är därför
.
Köpte mina första mammabyxor i går, funderar på när man ska börja våga använda dem?
Bullen85: Då åker de nog på snart. Kan inte knäppa mina vanliga jeans längre utan att de sitter så hårt så jag får ont
.
Ni som har barn sen tidigare, när beställde ni barnvagn? Jag pratade med en tjejkompis igår och hon sa att man måste beställa vagn jättetidigt eftersom det är så långa leveranstider på dem....hur tidigt är jättetidigt och är det så långa tider på alla vagnar?
Jag får ont i höfterna och ryggen när jag suttit still för länge, är det någon fler som har så? Väldigt jobbigt när jag sitter på föreläsningar och lektioner i skolan.
Vad kan det bero på? Är ju tidigt i graviditeten så kan ju inte direkt bero på att man är stor och tung...
.
.
.
. Jag ska också plugga på distans när jag är hemma, lika bra att utnyttja tiden
. Ska ta studieuppehåll i höst och läsa 15 p distanskurs på halvtid, sen börjar jag på mitt program till våren igen.
.