-
Ja, det är ju dit jag ska, på fredag kl 10Hejåhå skrev 2011-12-21 08:41:21 följande:0501112: vanliga gyn borde väl göra ett vul, speciellt om man inte vet hur långt gången man är. De gör ju vul närande gör vanlig undersökning.
-
Ingen faraHejåhå skrev 2011-12-21 15:01:28 följande:0511...: förlåt mitt siffermimne är inte så bra :)
Berätta sedan hur det går på fredag, spännande!
Jag fick mina 20 (!!!) test från testlagret idag på posten, punktligt kl 12.
Sen har jag INGET tålamod, tog ett klockan 13.45 ugnefär, dvs mitt på dagen, och ja...Det ökar definitivt i styrka !!
Det översta är från nyss och det näst översta är det från tvåtiden idag
(känner mig rejält snuskig som sparar testen sådär hihi)
-
Ptja, det beror lite på många saker.Poison82 skrev 2011-12-21 20:53:41 följande:Hur kan ni alla få VUL så himla tidigt??
Vissa tar emot bara man frågar, andra måste man ha lite saker i bagaget som tex missfall eller sjukdom.
Jag har inte haft mens sen somras och därför ville jag kolla hur långt gången jag är. -
Alltså är det fler än jag som är VRÅLHUNGRIG jämt?
Känns som jag lätt kunnat klämma i mig en hel middag typ varannan timme. :/ -
Skönt o höra att man inte är ensam ätande varg
Hade varit skönt om det håller i sig under julen så jag kan äta normalt då och inte få massa frågor. Har alltid varit stor i maten så varje gång det bott bebis i magen har jag haft väääldigt svårt att hålla det hemligt. FÖrutom för svärfar, han får man nästna bokstavera det för , han är lagom snurrig.
Igår var vi inne i Kristianstad och såg Amanda Fondell och Robin whatshisname från Idol, fan vad hon är bra! Ja han också givetvis. -
Dert var någon som frågade om tätt mellan barnen, vi kommer ha 16 månader mellan våra minsta, liite skrämmande men de kommer ha stor nytta av varandra, jag och syrran har ungefär samma ålderskillnad och vi är oskiljaktiga
-
Ja nu räknar ju jag med min gravidhjärna, det blir drygt 17 månader mellan, inte 16minstörstalycka skrev 2011-12-22 07:29:15 följande:När är ditt första barn född?
Jag har en son född juni 2011 och väntar en till tills augusti 2012 14 månader imellan med andra ord! :)
Min minsting är född 30 mars och jag är beräknad 'n sålänge till 25:e, får se vad de säger imorgon.menar du mig så är denna fjärdeminstörstalycka skrev 2011-12-22 07:30:00 följande:Såg att du hade fyra barn ;)
Men ju längre gånget desto större chans att se någotAugustimamman skrev 2011-12-22 09:04:57 följande:Min störstalycka: skriv in dig på bf-listan, länk finns i trådstarten! :)
Har ringt nu och bokat vul! :) kunde fått komma redan idag om jag varit på hemmafronten. Attans också! Nu blev det den 5e ist. Är i v 8+6 då. Så spännande! Hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut! Jag är ju så nojjig å känner mig fortfarande ogravid...
-
yay, grattisananasen01 skrev 2011-12-22 09:58:31 följande:Kom precis från VUL - som visade ett tickande hjärta!! 1 cm och 7+1! Ouiii!!
Fick dock en liten blödning igår kväll som hon trodde var resterna av en tvilling då hon såg två säckar, varav den ena var tom.
Tydligen är det väldigt vanligt att blödningar i början av en graviditet är just en tvilling som inte klarar sig. Någon annan som har erfarenhet av detta?
-
Samma här, frikort till ...April/maj någongång. 300 är inte mycket pengar kanske, men uppföljningsbesök 1, eller t.o.m 3 gånger det blir rätt mycketNovalina skrev 2011-12-22 11:29:01 följande:Grattis!!!!
Så är det där jag bor med, har oxå frikort till feb. 2012.Augustimamman skrev 2011-12-22 09:22:02 följande:Nån skrev att man fick betala 1000 krför ett vul, vad var det för lustigt ställe? Här kostar det 300 och eftersom jag har frikort blir det dessutom gratis för mig. -
Jag tänker att det blir glanslöst, torrt alt. fett.Novalina skrev 2011-12-22 11:27:05 följande:Mitt hår blir så äckligt fett och ofräscht om jag inte tvättat det på bara en dag!! Är det så för er andra nu med??? Vad menas eg. med att "håret kan va jobbigt" tror ni?...
KAn ju alltid fråga syrran, hon är frisör, men då kommer hon ju undra