Augustibebis 2012
Tack för tipset! Det ska jag prova :)
Tack för tipset! Det ska jag prova :)
tack för alla mattips :) ska börja äta lite mer fil o sådär till, för att jämna upp lite. har proppat i mig en massa igår så idag mår jag bättre, skönt!
men jag är såå glad, idag har jag bokat tid för 3D/4D ultraljud!! Vad häftigt det kommer bli.
någon mer som har planer på det?
Capy- jag ska göra på crocus heter det och ligger i Linköping, kolla in det vettja!
Kul att du med är ifrån Norrköping :)
Jag ska göra RUL den 15/6 och kommer då vara i 19+6 
V17 idag men gravidmagen känns inte så "gravidig" men snart säger det säkert KABOM
har fortfarande gått ner -7kg sen graviditeten men försöker äta mer nu, i förrgår åt jag 4(!) glassar, haha. Min kompis kom förbi med sin glassbil och vi köpte fyra sorter, var ju tvungen att testa alla och det var sååå gott!
Trevlig helg allesammans och hoppas era magar växer på fint och att ni mår bra. Jättefina bilder i bildtråden förresten!!
Hej!
Har läst en del snack om barnvagnar, och nu skulle jag gärna fråga om tips/råd om hemsidor ifrån utlandet osv som var billigare att köpa ifrån. Vi har nämligen fått ärva en Urban Jungle men skulle vilja byta ut liggdelen då den är väldigt sliten och med hål i. Är det någon som vet någon bra sida?
Kollade på en sida men då kostade en liggdel 2000kr vilket är ungefär lika dyrt/billigt som att köpa en begagnad Emmaljunga vagn. Så skulle gärna vilja hitta något lite billigare om det finns