Augustibebis 2012
Lite konstigt att maila det till jobbmailen när du är sjukskriven.... Du har väl ingen skyldighet att kolla den mallen då?!
Lite konstigt att maila det till jobbmailen när du är sjukskriven.... Du har väl ingen skyldighet att kolla den mallen då?!
Naimisen: jag har 40 min med tåg till jobbet. Klarar inte av det för jag blir för dålig. Så jag har kommit överens med min chef att jag ska jobba hemmifrån några dagar.
Känner ingen kant, 11+0 idag. Magen e nog ivägen;)
Angående vul så säger strålskyddskommiten att man bör undvika extra ul om det ej är av medicinsk anledning. Finns på deras hemsida.
Inte någon strålning alls, utan värme.
Värmen alstras då inne i magen, inte som när man badar. Ett bad påverkar inte ens inre kroppstemp så mycket.
Vår barnmorska sa att eftersom det inte finns tillräckligt mycket forskning, så kan man inte veta säkert. Så de följer strålskyddskommitens riktlinjer. Så vi gör inget vul, utan bar rul.
Förresten. Köpte ett par mammabyxor på tradera häromdagen och de kom idag. Jättesnygga men för små! Ser nästan helt nya ut!
De är i storlek 40 och är från hm.
Postar en bild i bildtråden om någon skulle vilja köpa dem. 140kr inklusive frakt.
Juliette: Ja det är superskönt! Har köpt ett par på hm som jag använder här hemma. Hittade dock inte den modellen på
Hm som jag köpte på tradera:( De hm har nu är ganska vida nertill.,,
Kallt ris med ketchup! Mmmmm
Grattis mästerkatten! Har 12+0 på fredag;)
11+5 idag. Illamåendet har äntligen börjar lägga sig. Har dock blivit rejält snlrvlig och slemmig i halsen. Slemmet gör att jag kräker ibland....
Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller det är grav.
Angående illamående, jag åt typ ett halvt knäckebröd varje halvtimme. Drack mycket vatten. Så mycket annat fungerade inte när det var som värst! Kämpa på, går nog snart över!
12+0 idag:)
Kommer inte göra KUB. Vet inte om jag skulle kunna klara av att ta ett beslut om det visade något.....
Tänk på att vara för att man får låg risk på kub betyder det inte med säkerhet att barnet inte har det... Att vinna på triss är väl typ 1:25000 eller nått sånt, men det kan hända.