Augustibebis 2012
Jag mår oxå mer illa igen å har huvudvärk v13+4. :( trodde det skulle vara över ju!
Jag mår oxå mer illa igen å har huvudvärk v13+4. :( trodde det skulle vara över ju!
Aprilia: jag känner så ibland oxå och jag har ändå sett liten. Men känns lite bättre efter ultraljudet. Se till att göra ultraljud el lyssna på hjärtat hos bm. Mitt tips. Hjälpte mig. Tror det oxå är hormoner som spökar....
Oj, till Ellen ....
Tur att vissa köper ny dyr barnvagn, annars hade det inte funnits några begagnade....
Alla har rätt till sina åsikter men tycker att om man vill uttrycka sig så så kan man skapa en egen tråd för diskussion om abort. Inte hoppa på andra sådär.. Det är ett extra känsligt ämne nu när alla hormoner flyger!!
Prata om kräk istället som vettiga människor;)
Jannonym: Det kanske bara är så att du mår bättre och det är ju helt normalt i v12. Hoppas allt går bra imorgon! Kram på dig
Stövelkatten: jag jobbar med kroniskt obstruktiv lungsjukdom, och vill pga det att vårt barn inte ska ha rökande föräldrar. Har själv rökt men slutade för två år sedan.
Min man slutade efter nyår i år, så det kan vara lite spänd stämning här ibland... Mina hormoner och hans abstinens;)
Förresten, vad har ni för tankar om brio Happy? Vill egentligen ha en emmaljunga edge, men mannen vill ha brion.... Den brion vi hittat har både liggdel och sittdel, samt mycket billigare än emmaljungan..... Behöver lite vägledning!!!!!
Det blev Brion. Både liggdel och sittdel. 2011 års modell så det var utförsäljning. Khaki beige. Skötväska ingick! Gav 5300. Helt ok tyckte jag (första barnet).
Tesked83: Blev en Happy. Köpte den på www.kopbarnvagn.se. Tittat på dem i affären idag så vi visste vad vi ville ha, beställde sedan på nätet;) De har paketerbjudande med go oxå! Bara lite dyrare. Duo-paket.