• Naimisen

Augustibebis 2012

05091112- För dom större barnen kanske Junibacken är roligt.

Ja hoppas verkligen ja får till de denna gång. Billigast och framförallt lättare än att gå upp 3-4 ggr per natt och fixa ersättning.

• Naimisen

05091112- Vet inte hur man ska förklara de, men som en upptäcktsfärd i Astrid Lindgrens sagor. Ligger nästan precis efter djugårdsbron, så på väg ut mot Skansen.

• Naimisen

Fru Foxy- Jag vill ju få känna de som en fin upplevelse, och jag hoppas verkligen att jag kommer få de.
    Tycker den hjälpen jag fick var sådär sist.
    I journalen skrev barnmorskorna på fl in att jag hade ammat mer än 10 min och att han hade fått rätt grepp, men så va de inte. Sen på bb trodde dom ju att de funkade..när ja sa att de inte gjorde de blev de istället lite panik att få i honom mat..så då skulle de handmjölkas och skedmatas, så fick jag amningsnapp och ersättning.
    Men denna gång ska jag verkligen be om hjälp från början.

• Naimisen

Har sedan jag var gravid med sonen bloggat. Nu har jag skaffat en lösenordsskyddad blogg där jag outat min nya graviditet idag för att jag inte vill att alla ska få reda på att jag är gravid än, kommer nog låsa upp den sen.
    Men de känns kul att kunna gå tillbaka senare och se hur man tänkte i början av graviditeten

• Naimisen

Lundin- Skrev i din gästbok, inlägget ser lite konstigt ut för ja använder mobilen.
    Om de är massa snedstreck och n ska dom inte va med

• Naimisen
    Helenaa skrev 2012-01-08 10:39:01 följande:
    Naimisen: följer gärna din blogg också! :) tror vi är exakt lika långt gånget :)

Skickade i din gästbok. :)
  • Naimisen

Grattis och välkomna alla nya!

FruFoxy- Foglossning har jag känt av i iaf 2 veckor redan. Hoppas verkligen de inte blir värre.

Svar på tråden Augustibebis 2012