• Naimisen

Augustibebis 2012

Hej! En till som plussat i dag (bim idag).
    4e försöket, 2a barnet.
    Har en son som är 20 månader.
    Är i vecka 5 (4+0) enligt FLs uträkning, BF 1/8.

Har väl egentligen inte så starka symptom än men jag känner av, stickningar i brösten, åksjuk, molvärk, trötthet och jag blir andfådd så fort ja går i trappor.

• Naimisen

Carolines- Tar frågan i denna tråd istället ;).
    Va skönt att du fått tid, är de kub du gör då 3 veckor efter inskrivning eller är de tidigt ultraljud?
    Ska kolla lite vart ja ska gå men de lutar åt mama mia.

• Naimisen

Från imorse

..och nu på kvällen

Ingen tvekan
  • Naimisen

Gadget- Jag kommer göra ett kub, inte för att ja tror vi tar bort barnet..men de är skönt att förbereda sig.
    Även att få se bebis innan rul, hade iofs betalt för ett tidigt ul annars men vi erbjuds kub gratis.
    Kub är ju blodprov och nackuppklarning genom ul.

• Naimisen

Gadget- Klart man aldrig kan veta säkert. Det är inte ett helt lätt beslut.

Kosmos- I Sthlm erbjuds alla gratis

• Naimisen

Jag skulle också gärna köra på storebror-tröja till jul, vi får se om de blir så eller om vi väntar.
    2 av mina vänner fick veta redan idag

• Naimisen

Sommar- Va roligt, jag kan inte riktigt hålla mig från att berätta från maken så de blev inget "roligare" än att visa testet.

• Naimisen

Godmorgon! Haft en mindre bra natt, vaknade av att Neo ville komma över till vår säng 05.20, sen böka han runt ett tag innan han somna om och jag somnade inte om alls, mådde alldeles för illa för att de skulle gå.

Skrev igår att ja redan berättat för 2 vänner (två av mina närmsta vänner), de är för dom vet att vi försökt några månader, båda är gravida och de är skönt med lite stöd om något skulle gå fel.

Nu är hela min mammagrupp gravida (utom en som fick i september i år), alla får 12or och har sedan innan 10or med ett spann på 4 månader.

Svar på tråden Augustibebis 2012