• Naimisen

Augustibebis 2012

Ingen LCHF här direkt, tog precis ut sista plåten blåbärsbullar ur ugnen.
    Det är alltså jag som ska total skippa socker, men de har väl gått sådär än så länge.
    Sist åt jag inget godis, chips, glass, kakor etc. Då var de egentligen nästan bara hamburgare som jag kunde känna sug efter, men de vart mest kött.
    Nu går kött totalt bort och de enda jag äter är fisk, kyckling, pasta, ris och potatismos i matväg. Nästan allt sött går ner och även ostkrokar.

Även fast ja kanske inte borde oroa mig så kommer alltid graviddiabetes och en stor bebis upp i min hjärna i samband med sockertankarna.

• Naimisen

Håller tummarna för att ingen mer här i tråden får MF.

Haft en helt ok dag. Illamåendet håller sig borta om jag sköter maten, magen är fortfarande i uppror däremot har jag varit trött...lägger mig ju aldrig i tid så de blir max 7 timmars sömn..måste bli bättre på de.

Märker att jag blivit bredare kring höfterna, inte mer fett utan bäckenet har blivit bredare redan(?!)..kanske därför jag känner av foglossning?

• Naimisen

Någon som vet om de går att få tag på röd amerikansk lakrits typ twizzler i Sverige?

• Naimisen

Maajsi- Hoppas verkligen du får svar på vad som är fel och lycka till i framtiden

• Naimisen

Något som jag funderat över och inte riktigt får någon klarhet i är SGI.
    Har ju redan barn men har ännu inte fattat. Med sonen hade jag ingen vidare fp, och hoppas på att jobba upp den.
    Har hört att man ska ha arbetat heltid i minst 8 månader för att höja eller ändra sitt SGI, men på FKs hemsida står de "beräknas pågå i minst 6 månader".
    Någon som vet hur det är?

• Naimisen

Så de skulle alltså räcka med att jag som jobbat heltid från okt, skulle kunna få ner i tid i maj och ändå få SGI baserat på min heltidslön?
    Är de så gör de ju rätt mkt, jag som räknat med att jag måste jobba heltid tom juni.

• Naimisen

Skönt att veta! Hoppas på att kunna jobba heltid juni ut ändå, men de känns bättre att veta att de inte är ett måste om jag inte klarar de

• Naimisen

Ellenbmt- Vad jag vet ska det vara 6 månader sammanhängande, och för dig är det väldigt viktigt att vara AF som bullen säger. Har du rätt till a-kassa?

• Naimisen

Välkomen och grattis 3a! Skönt att de såg bra ut på vul!
    Hur gamla är dina barn?

• Naimisen

FruFoxy- Ingen portkod, dörren var öppen och de fanns porttelefon om den inte är de

Svar på tråden Augustibebis 2012