Augustibebis 2012
Ellenbmt- SGI baseras ju även på akassa vad jag förstått om de är så att du inte jobbat tillräckligt.
Ellenbmt- SGI baseras ju även på akassa vad jag förstått om de är så att du inte jobbat tillräckligt.
Bor i Bromma, Sthlm.
Sandrina och 05091112- Har ni bott i sollentuna länge? Är själv uppväxt där.
Ang byxor kör jag mina DrDenim jeans leggings dagligen. Tycker mammabyxor sitter så konstigt.
På tal om att bli avslöjad på jobbet. För min del så är de inga tajta tröjor på jobbet just nu. Även fast de kanske inte syns så mkt men efter lunch och fram på eftermiddagen blir jag super svullen.
De är inte riktigt läge att dom får veta än, men har sjukt dåligt samvete...anställningskontraktet jag ska få ska bli klart denna vecka eller nästa.
Känner mig elak som inte säger som det är pga att de inte är påskrivet än..men jag vore dum om jag sa något innan.
Inatt drömde jag första gången om bebis. Drömde att vi var på rul och BM berätta att det var en liten kille.
Nu är jag ju ännu mer nyfiken att se va de är..om drömmen stämde eller ej.
Går förresten i vecka 12 idag (11+0)! De går åt rätt håll
SälenCia- BF 1/8. Det känns Som de går ganska snabbt iaf.
Någon mer än jag som blir åksjuk lättare? Brukar inte ha några problem att läsa på tuben men nu blir ja åksjuk direkt.
Jag känner mig än så länge inte så ful, känner mig faktiskt nästan tom glowing. Går och småler åt min hemlighet och känslan av att vara gravid..kanske har med att jag närmar mig spökveckorna.
Nu är jag nästan hemma efter jobbat över 1,5 timme. Massa uppgifter men de känns så roligt med allt ansvar jag får
Idag är jag hemma med en kräksjuk son, inte alls kul. Allt han ätit sedan igår kväll kommer upp på en gång och dessutom är han hungrig.
En cheesburgare eller två från donken skulle inte sitta fel just nu...tur att de är för långt till närmsta för att de ska va värt de att gå ut i regnet.
Grattis och välkommen FruA!
De är inget jag kan komma på att du behöver tänka på.
Kände precis så med första barnet, att jag kanske bara inbillat mig, på väg till rul var ja så nervös att jag trodde jag skulle spy.
Tänk om de var tomt? Om de inte fanns nån bebis..men där låg han.
De kommer gå super bra för er!
Urge- Levde på hamburgare med sonen. +13 kg slutade de på..men då hoppade jag läsk och pommes.