Augustibebis 2012
www.tradera.com/resesang-skotvaska -auktion_161113_153007271
www.tradera.com/resesang-skotvaska -auktion_161113_153007271
Lijon: har hänt ett par gånger att jag fått sammandragningar men det gör inte alls ont. Magen spänner ihop sig, buktar ut mer och blir alldeles stenhård nån minut.
Cupecakekiller och Svipp (mfl om det finns?): Lycka till på rul idag!!
Själv är jag nojig över att bada. Så när jag gör det ibland får jag nästan ångest i badkaret. Igår kväll badade jag lite längre än jag tänkt. Höll på att somna där för jag har haft så långa intensiva dagar. Sen kände jag inte sparkar alls efter det och inte förrän nu sent på morgonen kom dom, hon som brukar sparka hejivilt annars. Blev orolig där och kopplade det genast till badandet.
Strongenough: Jag har tänkt massor på dig! Skönt att höra att det går åt rätt håll, hoppas det håller i sig så!
Svipp: Grattis till ditt rul, vet att du var orolig och har tänkt på dig idag. Härligt med en tös! :)
Grattis till er andra och era lyckade rul också såklart!
Ellenbmt: Min känsla var fram till v 15 pojk. Kinesiska kalendern sa pojk. Kompisar sa pojk. Jag mådde inte illa alls; pojk. Och baking soda test sa med pojk. Men det blev en tös!
Alltså, nån som har erfarenhet av Maxi-Cosis babyskydd? Finns ju TUSEN varianter känns det som. Har ingen aning om vilken man ska ha, men vill kunna fästa den på min iCandy...
Tack för tipset lillakotten, ska titta på den! :)
Vågar man chansa på att köpa begagnad bilbarnstol på typ Blocket? De är ju dyra i inköp och man har väl inte den första så länge? Samtidigt vill jag inte råka köpa en som är sönder av någon anledning, det är ju en säkerhetsgrej liksom, en viktig sådan.
Förresten, vill bara säga att vi inte behöver försvara oss för att vi "önskar" oss en flicka eller pojke. Jag gjorde det och märker att många andra här också gör det. Tror alla här är medvetna och förstående vad gäller att hjärtat tickar lite extra för ett av könet, det betyder ju inte att man inte blir glad ifall det blir tvärtom.
Kanske inte borde tala för alla såhär, men känner bara på mig att det är så.
Klart vi är glada oavsett om det är prinsar eller prinsessor vi får!