Augustibebis 2012
Va härligt! Grattis! Kram
Va härligt! Grattis! Kram
Hej! Var på vul idag och jag kommer få tvillingar;) är bara i v 5+5 enligt honom så han var osäker om han hörde hjärtlig;)
Mamma060314: ja! Så jag kanske få en pojke och en tjej;) annars tycker jag att detta är underbart!!! Det ända jag oroar mig för är att jag har fortfarande bruna flyttningar men gyn sa att jag skulle inte oroa mig;) sj då?
Mamma060514: inga tvillingar i släkten... Vet inte hur det blev så, är jätte chockad! Hoppas verkligen att allt är bra med fina tvillingar;) jag ska på ul den 10 jan och då ska han kolla bättre för idag var jag bara i v 5+5 och den 10 kommer jag vara i v 8+6! vilken vecka sa du du var? Bor du i Stockholm? Kram
IMC: jag är bara i v 5+6 och igår när jag var på vul så kunde gyn se att jag är gravid med tvillingar;) tvåäggstvillingar...
Beklagar ;(
Är i v 7+5 idag och har inga symptomet. Eftersom jag väntar tvillingar är jag mycket oroad att jag inte känner mig gravid alla... Är det normalt att inte ha några symptomer i v 8?
Hej! Det går bra så länge;) har redan fått lite mage. Imorgon ska på vul och då kan jag lägga bilder på mina sötnosar;)
Stockholm;)
Jag bor också i Sollentuna! Hur gammal är du, Sandrina?