• any19877

Grattis Strongenough!

Sommaren12: va skönt att du inte har så mycket kvar;) jag har 3 veckor kvar och vi håller på att skriva b uppsats nu... Det går ganska ok men jag har bara bebisar i mina tankar nu:)
    Ska du söka Fp fr juni eller vara sjukskriven?
    Jag sökte graviditetspenning och hoppas att jag får den beviljad...

• any19877

Hej tjejer! Idag är jag i v 28+2 och har vaknad av mensvärk. Är det någonting jag ska oroa mig för? Hoppas att tvillingarna kommer inte flr tidigt:(

• any19877

Libanesisk? Man får olika rätter och grill för 300:- kolla restaurang Sahara eller tabule;)

• any19877

Jloow: hoppas du kan svara på min fråga... Jag är student som sagt och har vilande sgi men jag har ochså studietids sgi som är väldigt lågt. På vilken sgi kommer baseras mina fp? Nu har jag fått beviljat graviditetspenning också och olika personer på fk säger olika saker om hur mycket jag kommer att få i ersättning. Jag är helt enkel förvirrad:(

• any19877

Va bra! Tack! Jag blev förvirrad eftersom en handledare jag pratade med sa till mig att jag Inte kunde få fp som baserades på min vilande sgi eftersom jag läser på ett program och kommer inte avsluta helt mina studier... För jag tänkte fortsätta plugga och ta CSN bidrag...

• any19877

Tack! Det skulle vara skönt;) hoppas du också får snart ett besked, fast du vet ju redan vad du har rätt till;)

• any19877

Hej tjejer! Är i v 32+2 Idaho och hade lite sammandragningar. Fick åka till förlossningen pga tvillingsgraviditet och det visade sig att jag är öppen 2 cm och fick stanna här.. Va tror ni, kan tvillingarna föddas när som helst nu?

• any19877

Grattis stövelkatten!
    Jag fick mina tvillingar i fredags! Pojken vägde 2800 och tjejen 2300. De föddes i v 36+2 och vi slapp neo;)

Svar på tråden Augustibebis 2012