NiniMe skrev 2012-06-27 17:43:15 följande:
Vad i hela helvete säger du... Fy fan, hon som har en sådan utbildning borde väl för tusan veta bättre?!! USCH rent ut sagt för osympatiska okunniga människor... Man kan inte hjälpa att man får bristningar, vissa är hormonella och vissa är genetiska, om det är meningen att man ska få dom så FÅR man dom oavsett vad man gör...
Jag smörjer min mage för det är skönt mot kliandet och tyvärr så hjälper inte detta mot bristningar och det borde hon väl för fasen veta....
Förstår att du blev ledsen, jag sitter här och blir riktigt arg men jag hade förmodligen reagerat likadant i chock...
Hade jag varit du så hade jag iallafall tagit upp detta med en annan bm eller din ordinarie när hon kommer tillbaka... För sådana människor måste lära sig, hon kommer såra fler gravidisar
Kramar i massor till dig och kom ihåg du är fin oavsett

tack så jätte mycket. Jo man känner sig helt "ful" när hon sa så, berättade för mannen innan och han blev lite paff eftersom vi båda har tyckt om henne på föräldrarutbildningen. Ska ta upp det när min ordinare bm kommer tillbaka. Dock ska jag till henne som jag var hos idag en gång till innan min vanliga kommer tillbaka. Undra om man kan ringa dit och fråga om man kan komma till någon annan eller kanske ta med någon anhörig dit som stöd typ.
Kramar tack detsamma.